خبرهای داغ:
مشاور عالی استاندار کرمانشاه گفت: امسال برای شرکت در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیش از 10 هزار نفر از استان کرمانشاه عازم تهران می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۷۴۸۱۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه به نقل از استانداری کرمانشاه، جعفر همتی در ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امسال برای شرکت در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیش از 10 هزار نفر از استان کرمانشاه عازم تهران می‌شوند.

به گفته وی، به‌منظور برنامه‌ریزی بهتر و برگزاری هر چه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال امام(ره) در استان، ستاد بزرگداشت با هفت کمیته اعزام، مراسم، مالی و پشتیبانی، امنیتی و انتظامی، امداد، حمل و نقل، درمان و بیمه، فرهنگی و تبلیغی تشکیل جلسه داده است.

همتی تصریح کرد: بزرگداشت مقام امام خمینی(ره) در استان باید به‌عنوان نخستین و مهم‌ترین کارها مد نظر قرار بگیرد و آن‌چه در توان داریم باید در راستای این موضوع مهم به‌کار بگیریم.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه بیان کرد: امام خمینی(ره) کشور ایران را از ذلت به عزت و از ظلمت به نور رساندند و امروز بر همه مسئولان، مردم و روحانیت لازم است که راه ایشان را ادامه بدهند و باید تلاش ویژه شود تا هر کار و وظیفه‌ای که در خصوص برگزاری بزرگداشت ارتحال امام(ره) به دستگاه‌ها محول می‌شود، به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد.

ارسال نظرات