همزمان با گرامیداشت مقام معلم يادواره شهداي فرهنگيان شهرستان قاينات خراسان جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۴۸۳۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: سرهنگ مزگی نژادمسئول سابق سیاسی سپاه انصار الرضا(ع)در یادواره شهدای فرهنگی شهرقاین با بیان اینکه شهید مطهری نقش مهمی در رسیدن  به اهداف عالیه انقلاب داشت گفت: مطهری شخصیتی بود که جامعه اسلامی رادرک کرده بود وسخنانش براساس نیازهای خودش نبود بلکه با شناخت از جامعه وشناخت از برخی افکار غیراسلامی جامعه سخن می گفت وبراساس آن قلم میزد

وی افزود: مطهری جامعه را درک کرده بود ومی دانست که منافقین وکوردلان فضایی را ایجادمی کنند که نگذارند حکومت محقق شودوانقلاب را مورد هجمه قرارداده بودند وشهید مطهری عزم خودرا جزم کرده بود که جلوی این افکار بایستد.

مزگی نژاد بیان داشت: یکی از ویژگی های شهید مطهری ایمان راسخ ومحکم وی بود وهمین ایمان اجازه نداد که از راه خود منحرف شود.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: آنها تصور می کردند که با شهادت امثال شهید مطهری همه چیز به پایان می رسد وحالا بعد از37سال از پیروزی انقلاب خود اعتراف کرده اند که دراین زمینه اشتباه کرده اند وباید به روش دیگری به اسلام ضربه بزنند.

وی بااشاره به اقدامات دشمنان در عرصه های مختلف گفت: دشمن در جنگ تحمیلی ،جنگ 8ساله را برما تحمیل کرد وموفق نشد واکنون برای ایمان واعتقاد وباور جوانان ما نقشه کشیده است وبا اسلام آمریکایی مسلمان را به جان مسلمان می اندازد ودشمن این را فهمیده است که دراسلام آمریکایی می تواند این کاررا انجام دهد اما دراسلام ناب محمدی(ص) حمله به باورهای دینی امکان ندارد واینجاست که جوانان ماباید بیدارباشند وبه ارزشهای ناب محمدی وآرمان های انقلاب خود پایبند باشند.

سرهنگ مزگی نژاد اظهارداشت:شهدا کسانی بودند که استقامت کردند ودنبال ترویج اسلام ناب محمدی بودند واین اسلام ناب محمدی حاصل خون شهداست.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما تنها انقلابی  است که توانسته است به صورت جهانی منتشر شود ودشمن از این موضوع نگران است ولذا به جنگ باورهاواعتقادات ما آمده است وباور واعتقاد مارا با تهاجم جنگ نرم نشانه گرفته است.

مزگی نژاد در پایان گفت: امروز اگرکسی در صحنه عمل جنگ نرم ازبین برود افتخارنیست وکسی برایش یادواره نخواهد گرفت وجوانان ما باید به هوش باشند وپیرو راه شهدا بوده وآنچه که دروصیت نامه شهدای ما امده است که انقلاب اسلامی را تنها نگذارید ورهبری را حمایت کنید سرلوحه خود قراردهند.

انتهای پیام /ت

ارسال نظرات