خبرهای داغ:
ساخت و سازهای ناتمام در بیمارستان باغملک/ وقتی تنها بیمارستان باغملک به چهل تکه تبدیل می شود+تصاویر
کد خبر: ۸۶۷۴۸۳۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
کم کم فضای سبز در تنها بیمارستان باغملک ناپدید می شود و ساختمان های جدید به جای درختان رشد خواهند کرد.
شهرستان باغملک تنها یک بیمارستان به نام شهید طباطبایی دارد. این بیمارستان در شهر باغملک واقع شده و بیمارستانی دانشگاهی درمانی است که در سال ۱۳۷۶ با ظرفیت ۳۲ تخت ثابت تأسیس شد.
بیمارستان شهید طباطبایی که با توجه به رشد جمعیتی در شهرستان به ۵۸ تخت مصوب رسید و امروزه با بیش از ۱۱۰ تخت فعال، بیشتر از ظرفیت و امکانات خود، به جمعیت حدوداً ۱۱۰ هزار نفری منطقه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهد.

بیمارستان آهنی باغملک
هر یک از شهروندان اگر یک بار به بیمارستان شهید طباطبایی مراجعه کرده باشند حتما کانکس های درمانی موجود در حیاط بیمارستان را دیده اند.
.
کانکس هایی که هر کدام به نام بخشی تعبیه شده  و به دلیل کمبود فضا برای ارائه خدمات درمانی اضافه شده اند و این رویه سیر عادی در پیش گرفته ، طوری که هر وقت اراده بر تأسیس بخش جدید و یا گسترش دیگر بخش ها گرفته شود ، کانکسی سفارش داده می شود .
.

.
نابود کردن فضای سبز بیمارستان و تبدیل آن به کلنیک تخصصی
کمی که جلوتر برویم ،بعد از ساختمان اورژانس فضای سبزی بود که دیگر نیست ،فضایی که به همت مسئولین در حال تبدیل شدن به ساختمان کلنیک تخصصی است و تا مرحله گودبرداری پیش رفته است.
.

.
خیلی دقیق که شویم در سمت راست این فضا دیگر نمازخانه هم وجود ندارد ، و تنها نمازخانه ی بیمارستان هم برای گسترش فضای اورژانس به ساختمان اورژانس پیوست و طبق معمول کانکس دیگری به نام نمازخانه تعبیه شده است .
.
ساده ترین و سریع ترین راه ساخت و ساز در بیمارستان باغملک کانکس نام دارد ، یعنی هر جا نیت کنند  ساختمان جدید احداث شود کانکس سفارش داده می شود و گمان می رود با شرکت ساخت کانکس قرارداد مادام العمر بسته شده است.
.

.
می بینیم که کم کم فضای سبز در تنها بیمارستان باغملک ناپدید می شود و ساختمان های جدید به جای درختان رشد خواهند کرد.
باز هم تعمیر در بخش زایشگاه باغملک
اما قضیه همین اینجا تمام نمی شود …
جلوتر که برویم بازهم نشانه هایی از عملیات ساختمان سازی می بینیم . مثل همیشه این بخش زایشگاه بیمارستان است که باز هم در حال اضافه کردن فضا به این بخش هستند .
می توان گفت بخش زایشگاه یکی از بخش هایی ست که در همه عملیات ساختمان سازی وجود داشت و هر بار که قسمتی از بیمارستان را ترمیم می کردند یا جایی ساخته می شد این بخش هم خود را در لیست عملیات می گنجانید و قسمتی به خود اضافه می کرد و هر بار یکی از اتاق های بیمارستان به آن اضافه می شد.
.
رویای ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی در باغملک
این فقط بخشی از حال و روز تنها بیمارستان باغملک است، در واقع مانند چهل تکه ای شده که هر بار یک تکه به آن اضافه می کنند تا جوابگوی تعداد مراجعه کنندگان باشد.
اگر حسابگر خوبی باشیم و تمام هزینه ای که برای این عملیات های ساخت و ساز شد و هزینه کانکس ها را حساب کنیم می توان گفت با آن همه اعتبار بیمارستان جدید را افتتاح می شد.
این در حالی ست که کلنگ بیمارستان ۹۶ تختخوابی باغملک بعد از دو سال از تصویب مصوبه و تخصیص اعتبار در تاریخ ۱۸ آذر ماه ۱۳۸۸ به زمین زده شد و قرار بود ۳۰ ماهه تحویل داده شود ولی تا امروز این مهم صورت نگرفته است!
ارسال نظرات
پر بیننده ها