خبرهای داغ:
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران طبس گفت: مسابقات سراسری قرآن کریم استان خراسان جنوبی در چهار رشته قرآن در خانه، حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم با حضور 300 نفر خواهر و برادر در طبس برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۴۸۷۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

حسن محمدیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی در ارتباط با برگزاری مسابقات قرآن کریم، اظهار داشت: مسابقات قرآن‌کریم استان خراسان جنوبی همزمان با عید مبعث در تاریخ 16 و 17 اردیبهشت‌ماه امسال در طبس برگزار شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات در چهار رشته قرآن در خانه، حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن‌کریم با حضور 300 نفر خواهر و برادر برگزار شد که 30 نفر از آنان در گروه‌های مختلف اعم از جانبازان، ایثارگران، فرزندان شهدا و همسران شاهد حائز رتبه برتر شدند که از آنان با اهدای جوایز تجلیل به عمل آمد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران طبس گفت: برگزیدگان در این رقابت‌ها به مسابقات کشوری قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران که تابستان امسال برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

محمدیان با بیان اینکه قرآن کتاب آسمانی و کلید سعادت، خوشبختی و کمال در زندگی انسان است، گفت: این کتاب ارزشمند دستورات لازم برای سعادت و خوشبختی ما در زندگی دنیوی و اخروی را در تمام زمینه‌ها بیان کرده و اگر ما این دستورات را در زندگی سر لوحه کار خود قرار دهیم سعادتمند و عاقبت بخیر می‌شویم.

وی ادامه داد: جامعه‌ای کهبا کلام وحی انس می‌گیرد موفق‌ترین جامعه است چون قرآن مجموعه‌ای از دستورات الهی بوده و هیچ کس چون خداوند متعال نمی‌تواند راه سعادت و شقاوت در مسیر زندگی را برای ما مشخص و تعیین کند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران طبس، همچنین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز، گفت: به همین مناسبت طی روزهای آینده در طبس، عشق‌آباد و دیهوک دیدار با جانبازان با حضور ائمه جمعه و مسؤولان انجام می‌شود.

محمدیان از برگزاری گردهمایی بزرگ جانبازان به اتفاق خانواده‌های آنان در محل سالن اداره ارشاد اسلامی طبس خبر داد و گفت: همه جانبازان بالای 25 درصد به اتفاق خانواده در چهارم شعبان‌المعظم در مراسم فوق شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/19

ارسال نظرات
پر بیننده ها