خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با توجه به اینکه ولایت مداری، مهم ترین ویژگی حضرت ابوالفضل(ع) بود، گفت: سپاه در طول انقلاب در هر زمان و مکان که انقلاب به کمک نیازی داشته وارد شده و موفق بوده است.
کد خبر: ۸۶۷۴۸۷۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

مهدی صادق احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و تقارن آن با روز پاسدار و جانباز، اظهار داشت: ولایت مداری، مهم ترین ویژگی حضرت ابوالفضل(ع) بود که ولی زمان خود را امام حسین(ع) می دانست.

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین ویژگی های حضرت ابوالفضل در صحنه کربلا ولایت پذیری و بصیرت ایشان از امام زمان خود بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با توجه به روایتی به نقل از آیت الله مشکینی در آخرین شب قدر زندگی خود، گفت: آیت الله مشکینی فرمودند، در دنیا در میان اعمال مستحبی، هیچ عملی بالاتر از زیارت امام حسین(ع) نیست.

صادق احمدی بیان داشت: دلیل این همه مرحمت خداوند به امام حسین(ع) به خاطر این بوده است که امام حسین(ع) تمام زندگی و جان و مال و فرزندان خود را در راه خداوند فدا کرده است تا اسلام زنده بماند.

وی خاطر نشان کرد: امروزه هم پاسدار واقعی کسی است که بتواند برای حفظ اسلام تمام توان و تلاش خود را وقف کند تا درخت اسلام روز به روز تنومند تر شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس یادآور شد: در شرایط فعلی جهت حفظ انقلاب، تقویت اقتصاد مقاومتی و بهترین جهاد، مصرف کالای ایرانی است و دو شاخصه اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بصیرت و ولایت مداری است.

صادق احمدی نیروهای سپاه را یکی از وفادارترین نیروها در دوران انقلاب دانست و افزود: سپاه در طول انقلاب در هر زمان و مکان که انقلاب به کمک نیازی داشته وارد شده و موفق بوده است و امروزه یک قشر از پاسداران واقعی ما در سوریه و عراق مشغول جهاداند و با به خطر انداختن جان خود در این راه از انقلاب و اسلام دفاع می کنند.

انتهای پیام/19

ارسال نظرات
پر بیننده ها