واکنش فیاضی به اظهارات اخیر رئیس‎جمهور در گفت‌وگو با «بسیج»:

پیچ تاریخی، بیداری اسلامی است نه برجام!

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: برجام ممکن است از نظر آقای روحانی به فرجام رسیده باشد اما به آن فرجامی که ملت ایران می‎خواست نرسیده است.
کد خبر: ۸۶۷۴۹۰۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
عبدالوحید فیاضی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات دیروز رئیس‎جمهور مبنی بر اینکه ما از یک پیچ تاریخی به‌خوبی توانستیم عبور کنیم اظهار داشت: اظهارات آقای روحانی معمولا در  نقض رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری است.

فیاضی در  توضیح این مطلب بیان کرد: مقام معظم رهبری عبارت "پیچ تاریخی" را در فرمایشات خودشان مطرح کرده بودند و درواقع مبدع این واژه و ادبیات شخص مقام معظم رهبری بودند؛ پیچ تاریخی همان جنبش بیداری اسلامی و  نفوذ سرسختانه‎ی اسلام در جهان و نوع استراتژی استکبارستیزی بوده که در دنیا در حال فراگیر شدن است و با همان چالش‎های خود نیز روبرو است.

نماینده مردم محمودآباد در مجلس عنوان کرد: برای ما و مردم ایران سوال است الان این پیچ تاریخی چگونه به برجام رسید آن‌هم برجامی که نافرجام بود؟

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت:  این‌گونه ادبیات رئیس‎جمهور چندان طرفدار ندارد و نافذ هم نیست و نمی‎تواند در قلب جامعه هم رسوخ کند.

فیاضی در خصوص این گفته رئیس‎جمهور که توانستیم برجام را به فرجام برسانیم اظهار داشت: برجام ممکن است از نظر آقای روحانی به فرجام رسیده باشد اما به آن فرجامی که ملت ایران می‎خواست نرسیده است، لابد به فرجام آن آقایانی که آن‌طرف میز مذاکره بودند رسیده باشد؛ چراکه منافعی برای ملت تاکنون نداشته است.

نماینده مردم محمودآباد در مجلس تاکید کرد: فرجام برجام باید در زندگی مردم مشاهده می‎شد که تاکنون دیده نشده و اثری نداشته است یا در کاهش زورگویی‎های دشمن و امریکا بوده که آن‎هم صورت نگرفته است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار