خبرهای داغ:
حجت الاسلام نعمت اللهی :

استحاله انقلاب با برنامه چهارگانه توسط دشمنان

حجت الاسلام نعمت اللهی بیان کرد: دشمنان سعی در نفوذ فرهنگی دارند و در برخی موارد به نتیجه رسیده است و در تلاش است با گذاشتن علامت سئوال بر روی ارزش‌ها و تحریک احساسات جوانان به اهدف شوم خود دست یابند.
کد خبر: ۸۶۷۴۹۱۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم اختتامیه راهیان نوردانش آموزی  استان قزوین در سالن چهار راه عمران سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام نعمت الهی رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین در جلسه اختتامیه اردوهای راهیان نور دانش آموزی بیان کرد: فرهنگ شهید و شهادت ریشه در باور های ما دارد، باور های ما بر آمده از عاشور است.

وی گفت: باورهای قوی و ایمان راسخ رزمندگان سبب شد که در دوران 8 سال جنگ تحمیلی دفاع مقدس را رقم زد و توانست حماسه ها و ایثار ها و مقاومت پایدار به وجود آمده است.

نعمت اللهی تصریح کرد: ما در طول 8 سال دفاع مقدس  در برابر تمام دنیای استکبارایستادیم و حضور در اردوهای راهیان نور یکی از بهترین کار های فرهنگی  است که در حال انجام است.

         استحاله انقلاب با برنامه چهارگانه توسط دشمنان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قزوین اظهار کرد: دشمنان سعی در نفوذ فرهنگی دارند و  در برخی موارد به نتیجه رسیده است و در تلاش است با گذاشتن علامت سئوال بر روی ارزش‌ها و تحریک احساسات جوانان به اهدف شوم خود دست یابند.

وی در پایان اضافه کرد: نباید اجازه دهیم اقدامات دشمن موجب زیر سئوال رفتن هویت ایرانی، اسلامی، ملی و مذهبی در جامعه شود و باید بدانیم اهدف آنها تزلزل فرهنگی مردم بصیرت ایران اسلامی است 

              استحاله انقلاب با برنامه چهارگانه توسط دشمنان                     

این مسئول متذکر شد: باور ها باید پایه عقلانی داشته باشد  زیرا احساسات بدون عقلانیت زودگذر است، دشمنان درحال کار برای ضربه زدن  به انقلاب  کارهای کارشناسی انجام می‌دهند که پازل فکری ما را تغییر دهند و ما باید نسبت به توطئه ها هوشیار باشیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها