مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:
جشن شعبانیه در بیش از ۱۵ بقعه و مسجد شاخص استان جشن اعیاد شعبانیه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۷۴۹۱۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: جشن شعبانیه در بیش از ۱۵ بقعه و مسجد شاخص استان جشن اعیاد شعبانیه برگزار می شود.

حجت‌الاسلام احمد نیکنام افزود: مراسم مولودی‌خوانی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی نمایشگاه و برگزاری جشن در مساجد و بقعه‌ها، احیاء شب نیمه شعبان،برگزاری دعای کمیل در شب نیمه شعبان،برگزاری مراسم ویژه استغاثه به امام زمان (عج) را از برنامه‌های مهم اوقاف استان زنجان از برنامه های اعیاد شعبانیه می باشد.

وی اظهار کرد: ماه شعبان، ماه خجسته و مبارکی است و اعیاد فرخنده‌ای در این ماه وجود دارد که برای تمام مسلمانان جای بسی خوشحالی است و باید در این ماه برنامه های شاد و مفرحی در سطح استان برگزار شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همچنین در چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل (ع) را داریم و پنجم این ماه مصادف با سالروز ولادت امام سجاد است و در نیمه آن نیز سالروز ولادت حضرت صاحب عصر امام زمان (ع) قرار دارد که برای بسیار مبارک است.

حجت الاسلام نیکنام ماه شعبان را ماهی پر فضیلت اعلام کرد و گفت: در این ماه روزهای بسیار مهمی قرار گرفته که ارزش و قداست خاصی دارند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری جشن شعبانیه در بقاع متبرکه و شاخص استان زنجان خبر دادو گفت: در بیش از ۱۵بقعه و مسجد شاخص استان جشن اعیاد شعبانیه برگزار می شود.

نیکنام افزود: اعیاد شعبانیه در حسینیه اعظم،زینبیه اعظم و امامزاده سید ابراهیم(ع)برگزار می شود.

ارسال نظرات