نشست هیئت منتظران موعود همزمان با میلاد امام حسین (علیه السلام ) و روز پاسدار در مسجدصاحب الزمان روستای لیرابی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۴۹۴۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل در این نشست بیان داشت: شناخت و معرفت نسبت به امام به ویژه امام حسین (علیه السلام ) و حق امام بر ما وظیفه همه آحاد بشر است.

حجت الاسلام مسلم رضایی افزود: آنچه می تواند فکر و اندیشه را برای انسان رقم بزند اسوه ها و الگوها هستند که بهترین الگوها حضرت سید الشهدا علیه السلام هستند و خود حضرتشان نیز فرمودند: من اسوه و الگو هستم.

وی ادامه داد: شناخت دشمن و ترفندها و مکث های او و اقدام متناسب و زمان شناسانه در مواجهه با دشمن در سیره امام حسین (علیه السلام) بسیار مشهود است.

رضایی به ماجرای توابین بعد از واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: همانطور که می دانید توابین شعارخوب و هدف مقدسی داشتند و در این راه کشته شدند؛ اما نامی از آنها نیست جز در تاریخ.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل بیان داشت: دشمن جنگ نرم گسترده ای را علیه جبهه انقلاب شکل داده و می خواهد باورها، اندیشه ها و رفتارها را هدف قرار داده و سبک زندگی و هویت اسلامی ما را دگرگون سازد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال استفاده از ارتباطات برای دروغ پراکنی، شایعه افکنی، حق را باطل و باطل را حق نشان دادن است، گفت: آنها با استفاده از محتواهای مکتوب، فیلم، گوشی های موبایل هوشمند، ماهواره، اینترنت و... به دنبال اثرگذاری هستند؛ اما آنچه در این بین مهم است این است که باید افراد با بصیرت و تیزبین و مجاهد در عرصه جنگ نرم به عنوان استراتژی برای شناخت جنگ نرم به کار ببرند این است که جنگ نرم و مفهوم ارتباطات را مورد توجه قرار دهند.


ارسال نظرات