مراسم تودیع ومعارفه فرمانده سپاه دلگان با حضور فرمانده سپاه سلمان استان :

سرهنگ دوم پاسدار حسين شهركي به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان دلگان معرفي شد

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان گفت:ملت ايران به دنبال اسلام ناب محمدي است و قطعا دشمنانش هم افرادي از اسلام آمريكايي هستند.
کد خبر: ۸۶۷۴۹۶۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج ، سردار سرتيپ دوم پاسدار حسين معروفي فرمانده سپاه سلمان استان سيستان و بلوچستان در مراسم تودیع  و معارفه فرمانده ناحيه سپاه شهرستان دلگان با گرامي داشت سوم شعبان سالروز ميلاد امام حسين (ع) و روز پاسدار افزود: انقلاب اسلامي زمينه ساز و بستر ساز انقلاب جهاني حضرت مهدي (عج) است

فرمانده سپاه سلمان به فلسفه تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: وظيفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي حفظ انقلاب بر اساس قانون اساسي و همچنين جذب و سازماندهي نيرو جهت تشكيل بسيج دهها ميليوني است
وی با بيان اينكه سپاه پاسداران مايه سربلندي نظام اسلامي و انقلاب اسلامي است تصریح کرد: سپاه از اول پيروزي انقلاب پاي ارزش هاي اسلامي ايستاده است و اين را هم در ميدان هاي مختلف ثابت كرده است.
وي با اشاره به اينكه افرادي مثل حاج قاسم سليماني نماد انقلاب اسلامي و انقلابيون در دنيا هستند بيان كرد: پشت سر حاج قاسم ساير انقلاب اسلامي ايستاده و نام اين انقلاب را فرياد مي زنند.
سردار معروفي به خصوصيات بارز پاسداران انقلاب اسلامي اشاره و اظهار داشت : پاسدار براي حفظ اسلام و انقلاب جان خود را فدا مي كند و در اين راه پيش قدم است.
فرمانده سپاه سلمان با تاكيد بر اينكه پاسدار سد بلاي ولايت در مقابل دشمنان است و همان كاري را انجام مي دهند كه حضرت ابوالفضل العباس در كربلا انجام داد اضافه كرد: امروز دشمن مي خواهند اين سد را بشكند و هجمه هايي را آغاز كرده اند.
وي با اشاره به اينكه به بركت انقلاب اسلامي امروز ملت ايران در دنيا نقش اصلي را در كمك به ديگران بازي مي كنند خاطر نشان كرد: ملت ايران به دنبال اسلام ناب محمدي است و قطعا دشمنانش هم افرادي از اسلام آمريكايي هستند.
معروفي با بيان اينكه دشمنان انقلاب اسلامي و در راس آنها آمريكا درصدد براندازي انقلاب اسلامي هستند بيان كرد: اما قابليت انقلابي بودن ملت مسلمان ايران و اينكه پيرو ولايت فقيه هستند اين اجازه را به دشمن نمي دهد و دشمن موفق نبوده است.
فرمانده سپاه سلمان ادامه داد: دشمن دست بردار اين نظام اسلامي نيست، پروژه هاي زيادي دارد چون انقلاب اسلامي همه خواسته هاي دشمن را به چالش كشيده است.
وي با بيان اينكه نتيجه انقلاب اسلامي سه مسئله مهم تمسك به قرآن و اهل بيت (ع)، وحدت و ولايت فقيه بوده است اظهار كرد: اين سه عامل اصلي باعث بقاي انقلاب اسلامي است و اگر بگوييم اين انقلاب يك خروجي مهم داشته است و آن هم ولايت فقيه است، بي ترديد برگ برنده با انقلاب اسلامي بوده است.
سردار معروفي به ويژگي هاي مهم مديران و پاسداران كه در جامعه اسلامي اشاره كرد و گفت: خلوص نيت، روحيه استكبار ستيزي، مسئوليت پذيري، مردمي بودن، ولايتمدار بودن، مردم دار، عاشقانه كار كردن و داراي بينش سياسي از جمله ويژگي ها و فاكتورهاي يك مدير در جامعه اسلامي است كه اگر يك مدير آن را رعايت كند قطعا موفق خواهد شد.
فرمانده سپاه سلمان در پايان از خدمات دو ساله سرهنگ پاسدار احمد خسروي فرمانده سابق ناحيه سپاه دلگان تشكر كرد و سرهنگ دوم پاسدار حسين شهركي را معرفي كرد.
 
ارسال نظرات