عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:
جوکار در واکنش به دستگیری مدیر کانالی که نسبت به انتشار تصاویر مینو خالقی اقدام کرده بود، پس از دستور وزیر کشور اظهار داشت: اگر در مقابل همه‌کسانی که خلاف قانون عمل می‎کنند تا این حد قاطعیت نشان می‎دادیم مشکلی در کشور نداشتیم.
کد خبر: ۸۶۷۵۰۷۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به دستگیری مدیر کانالی که نسبت به انتشار تصاویر مینو خالقی اقدام کرده بود، پس از دستور وزیر کشور اظهار داشت: این رفتار نشان می‎دهد که اراده ای در دولت وجود دارد که هیچ محدودیتی در برخورد  با کانال‎های دیگر که غیراخلاقی بوده و یا علیه امنیت کشور کار می‎کنند وجود ندارد.

جوکار در ادامه افزود: اگر این اقدام اشتباه است و با آن برخورد می‎شود بایستی با افراد دیگری نیز که در فضای مجازی بی‎فرهنگی را ترویج می‎کنند برخورد شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: اگر در مقابل  همه‌کسانی که خلاف قانون عمل می‎کنند تا این حد قاطعیت نشان می‎دادیم مشکلی در کشور نداشتیم.

جوکار با تاکید بر اینکه این رفتار دولت دوگانه است تصریح کرد: در جایی چون یک منافع مشترکی است باید قاطعیت باشد ولی درجاهای دیگری اهمال‌کاری باید باشد چون منافعی در برندارد؛ این روش و شیوه قابل‌قبول نیست.
ارسال نظرات