خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ناحیه کلیبر در جمع بسیجیان پایگاه شهید مفتح این شهرستان با تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار و اعیاد شعبانیه گفت: ویژگی های پاسداری برگرفته از شخصیت برجسته امام حسین(ع) و الگوی متعالی آن امام بزرگوار است.
کد خبر: ۸۶۷۵۱۲۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسین حاتمی هدف امام حسین(ع) از قیام خود را احیای دین جد خود و احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: امام برای تحقق این هدف همه هستی خود حتی جان و فرزندان را فدا کرد.

وی در ادامه ضمن اشاره به تبلیغات رسانه ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص نفوذ انقلاب اسلامی در دیگر کشورها خاطرنشان کرد: فرهنگ شهادت و شهادت طلبی سالیان سال است که با این انقلاب عجین شده است و اگر قدرت نظامی، قدرت دفاعی و عنصر شهادت طلبی نباشد نمی توانیم از مرز و بوم و حریم کشور خودمان دفاع کنیم.

حاتمی در ادامه افزود: برای بدست آوردن هر چیزی باید هزینه ای پرداخت کرد و هزینه حفاظت از انقلاب اسلامی و صدور انقلاب خون شهیدان و ایثار جانبازان است و امروز هزینه نگه داشتن انقلاب از خود گذشتن جوانانی است که الان در محور مقاومت با عنوان مدافعان حرم و مدافعان حریم انقلاب اسلامی جان خود را فدا می کنند.

وی بیان کرد: پاسدارن به خود می بالند که قدم در جای پای مقتدای خویش شهید کربلا می گذارند و همچون امام خود با نثار جان وخون از دین اسلام و حریم حرمین در عراق و سوریه دفاع می کنند.

حاتمی افزود: الان زمینه شکل گیری اضلاع تمدن انقلاب اسلامی مهیاست و یکی از اضلاع شکل گیری این تمدن پاسداران انقلاب اسلامی است اگر چه قیمت تحقق این آرمان تقدیم جان ما پاسداران باشد.

ارسال نظرات