محسن صرامی فروشان با بیان اینکه بخش بازرسی مجلس نظارت کافی داشته باشد افزود: هنوز سند تخلفی به مجلس ارائه نگردیده است لذا بخش نظارتی و بازرسی مجلس بررسی لازم را داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۷۵۱۳۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

محسن صرامی فروشان نماینده مردم خمینی شهر و  عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اظهارات آقای پور مختار عضو کمیسون اصل 90 مبنی بر خریداری هواپیما  با بالاتر از قیمت واقعی توسط دولت اظهار داشت: باید از موج رسانه ای پرهیز شود تا تصمیم گیری درست انجام شود و باید تمام موارد بر طبق قانون اساسی پیش برود.

وی با بیان اینکه بخش بازرسی مجلس نظارت کافی داشته باشد افزود: هنوز سند  تخلف خرید هواپیما بالتر از قیمت  به مجلس ارائه نگردیده است در شرایط بی ثبات اقتصادی گران خریدن یا ارزان خریدن هواپیما ملاک صحیحی نبوده است لذا بخش نظارتی مجلس بررسی لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: نباید در زمینه خرید هواپیما بالاتر از قیمت،قضاوت عجولانه ای کرد با توجه  موقعیت حساس اقتصادی و  توریسمی که کشور مان دارد آسیب زننده است.

صرامی فروشان بیان داشت : کشور به ناوگان هوایی مجهز نیاز دارد و می توان گفت  از جمله مطالبات مردمی محسوب می شود ولی باید طبق ضوابط در نظر گرفته شده صورت بگیرد.

وی در خاتمه افزود: قضاوت سیاسی، ترمز حرکت پیش برنده است با نظارت کافی نسبت به قراردادهای دولتی در شکل مشابه می توان از قضاوت ها دوری کرد تا به دقت بررسی شود نوع خرید و قراداد بر مبنای شخصی یا غیر شخصی بوده است بهرحال نظارت ضروری است و نباید دور از نظر داشت تا از این طریق خطاهای احتمالی به حداقل برسد.

ارسال نظرات