فوتبال ماشین‌سازی، تجلی صلابت و پیشتازی فوتبال تبریز

خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز، با صدور پیامی، راهیابی تیم فوتبال ماشین‌سازی شهرداری تبریز را به لیگ برتر تبریک گفت.
کد خبر: ۸۶۷۵۱۳۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در پیامی خاطرنشان کرد: پیروزی قاطع تیم فوتبال ماشین‌سازی و صعود به لیگ برتر فوتبال کشورمان، پس از سال‌ها انتظار و ممارست، نشانگر همتی است که مدیریت شهری تبریز در عرصه‌ ورزش قهرمانی به کار گرفته‌است.

وی با اشاره به پیشینه و اصالت باشگاه فوتبال ماشین‌سازی خاطرنشان شده است: ماشین‌سازی، گل سرسبد فوتبال کشور و موفقیت آن یادآورد دوران طلا‌یه‌داری تبریز در فوتبال کشور است؛ خرسندیم که همت شهرداری تبریز و حمایت اعضای ورزش‌دوست شورای اسلامی شهر، موجب احیا و تقویت این تیم شده و زمینه‌های صعود ماشین‌سازان را به لیگ برتر فراهم کرده است.

دکتر نجفی متذکر شده است: با حضور مثلث قدرتمند ماشین‌سازی شهرداری تبریز، تراکتورسازی و گسترش فولاد در لیگ برتر سال آتی و همچنین حمایت پرشور هواداران پرشور فوتبال، فصل آتی لیگ‌ برتر فوتبال کشور، دوره مهمی از تاریخ فوتبال شهر تبریز تبدیل خواهد کرد.

شهردار تبریز در پایان با تبریک صعود ماشین سازان شهرداری تبریز به لیگ‌برتر فوتبال به مدیریت، کادر فنی، بازیکنان، عموم دست‌اندرکاران و هواداران پرشور این تیم، اظهار امیدواری کرده است، موفقیت‌های این تیم با صعود به لیگ‌برتر بانشاط‌تر و درخشان‌تر تداوم داشته باشد.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شامگاه سه شنبهبا پیروزی سه بر صفر برابر مس رفسنجان به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها