خبرهای داغ:
مربی شجره طیبه صالحین فرومد:

خانواده کانون اصلی تربیت فرزندان است

مربی شجره طیبه صالحین فرومد ضمن اشاره به نقش اصلی خانواده در تربیت صحیح فرزندان،گفت: خانواده کانون اصلی تربیت فرزندان محسوب می شود و پایه اصلی تربیت فرزند در خانه پایه ریزی می شود.
کد خبر: ۸۶۷۵۱۵۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،نشست مربی وسرگروههای شجره طیبه صالحین پایگاه امام رضا (ع) فرومد با حضور خانواده متربیان در جوار امام زاده سلطان سید علی اکبر فرومد برگزار شد .

حجت السلاممداحی،مربی شجره طیبه صالحین و امام جماعت دهستان فرومد در این جلسه ضمن اشاره به نقش اصلی خانواده در تربیت صحیح فرزندان،گفت: خانواده کانون اصلی تربیت فرزندان است و پایه اصلی تربیت فرزند در خانه پایه ریزی می شود و آماده حضور در اجتماع می گردد.

وی افزود: در صورت تربیت صحیح اسلامی از جانب والدین، فرزند می تواند در اجتماع نیز به خوبی رشد و نمو پیدا کند و فردی موثر در جامعه باشد.

مربی شجره طیبه صالحین فرومد در ادامه نقش پدر و مادر را ازمهمترین دلایل موفقیت و عدم موفقیت فرزندان را در جنبه های مختلف زندگی دانست و خاطر نشان کرد: دقت والدین در جهت تربیت اسلامی فرزندان بسیار مهمتر از تلاش پدر و مادر در جهت رفع نیاز های مادی و معیشتی آنان باید باشد.

مداحی در پایان با تشکر از برنامه های بسیج و سپاه با اشاره به نظام شجره طیبه صالحین این گونه برنامه ها را در بسیج بسیار تاثیرگذار دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار