نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان، مدرسه سازي را يك كار فرهنگي بزرگ دانست و گفت : مدرسه سازي بهترين كار فرهنگي است چرا كه كليد فرهنگ در دست آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۸۶۷۵۱۶۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، آيت الله سيد محمد شاهچراغي در ديدار اعضاي ستاد برگزاري هجدهمين جشنواره خيرين مدرسه ساز استان سمنان با وی در دفتر كارش افزود: بهترين و مناسب ترين كار آن است كه پول در راه فرهنگ هزينه شود و اگر فرهنگ ما و اين كمك ها سالم باشد، جامعه اي سالم خواهيم داشت.

وي با بيان اين كه خيرين مدرسه ساز مي توانند زمينه و بسترهاي گسترش علم و دانش در جامعه را به وجود آورند، اظهار كرد: كسي كه مي خواهد فضاي آموزشي بسازد بايد به امكانات مورد نياز دانش آموزان براي آسايش در درس خواندن و مسائل فرهنگي دانش آموزان نيز توجه داشته باشند.

امام جمعه سمنان به تبليغات در خصوص امر مدرسه سازي اشاره كرد و گفت: بايد به گونه اي تبليغات شود كه به جاي اين كه يك نفر يك مدرسه بسازد، صد نفر صد مدرسه بسازند.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان با بيان اينكه مدرسه سازي بهترين عاقبت بخيري جان و مال است، ادامه داد: اين موضوع ماندگارترين اعمال صالح در دنيا و آخرت محسوب مي شود.


شاهچراغي به پشتكار و همت خيران مدرسه ساز در استان سمنان اشاره و اضافه كرد : مسئولان از توان خيران مدرسه سازي كه همت دارند غافل نشوند و در صورت رضايت، آنان را به مردم معرفي كنند و از آنان تجليل و تقدير شود.

وي تاكيد كرد : مدرسه سازي بهترين كار فرهنگي است چرا كه كليد فرهنگ در دست آموزش و پرورش است.

امام جمعه سمنان با تبريك فرا رسيدن ولادت با سعادت حضرت امام حسين(ع)و روز پاسدار، تصريح كرد: يكي از درس هايي كه حضرت سيدالشهداء داده ، كمك مالي به ديگران است و در روايات بسياري آمده است كه آن امام كمك هاي فراواني به ديگران انجام مي دادند.

مديران كل آموزش و پرورش و توسعه، تجهيز و نوسازي مدارس استان سمنان در اين نشست حضور داشتند.

بيش از 110 هزار دانش آموز در حدود يكهزار واحد آموزشي استان سمنان تحصيل مي كنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها