فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود و شورای مدیران با حضور در پایگاه شهید اخوی عرب روستای خیج در جمع بسیجیان حاضر شدند.
کد خبر: ۸۶۷۵۱۶۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه و شورای مدیران ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در راستای سرکشی از پایگاه های روستاها در پایگاه شهید اخوی عرب حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا روستای خیج بخش بسطام شاهرود حاضر و از نزدیک با فعالیت های بسیجیان این منطقه آشنا شدند.

در این بازدید و سرکشی حجت السلام علی شریفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه و استفاده از معنویت های این ماه برای حضور در ماه مهمانی خدا رمضان با اشاره به تفکر بسیجی اظهار کرد: اگر تفکر بسیجی در بین مسئولان ما وجود داشته باشد و خود را خادم مردم بدانند بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.

وی افزود: رمز ماندگاری و خیر و برکت تمام امور وحدت است و باید این وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولین نظام روز به روز بیشتر شود چرا که با این وحدت می توان جلوی نفوذ دشمن را گرفت.

شریفی خاطر نشان کرد: امروز دشمن تلاش دارد بین مردم و مسئولین شکاف ایجاد کند و اتحاد ملی را دچار تزلزل نماید و باید مراقب باشیم و این توطئه دشمن را خنثی نماید.

وی تصریح کرد: دشمنان داخلی و خارجی ما تمام تلاش خود را در ایجاد شکاف و دو قطبی سازی نظام اسلامی به کار برده اند و در انتخابات تلاش آنها بی نتیجه ماند و این تلاش ها همچنان ادامه دارد و باید مراقب و گوش به فرمان ولایت باشیم تا از این توطئه ها سربلند بیرون بیاییم.

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه شاهرود نیز در جمع بسیجیان روستای خیج اظهار کرد: در سالی که رهبر انقلاب آن را اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام نهاده باید با تمام توان تلاش کنیم و با عمل خود نشان دهیم در خط حفظ انقلاب و اسلام هستیم.

وی افزود: در این مناطق و روستاها باید برنامه های اقتصاد مقاومتی در راستای محرومیت زدایی و اشتغال زایی مورد توجه جدی قرار گیرد و مسئولین پایگاه در این جهت تلاش مضاعفی را نمایند و با همکاری سایر مسئولین روستا در این راستا تلاش نمایید.

دامغانی با اشاره به فعالیت های حلقه های صالحین و توجه به آن گفت: باید تلاش شود از این پتانسیل عظیم بسیج که در قالب حلقه های صالحین سازماندهی شده برای تحقق اقتصاد مقاومتی و فعالیت های جمعی و گروهی اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد و از این سرمایه گذاری برای آینده نظام بهره بُرد.

وی تاکید کرد: حلقه های صالحین در جهت رشد و شکوفایی نسل های جامعه برای بدست گرفتن آینده نظام اسلامی است و این سرمایه گذاری بلند مدت برای پرورش نسلی وفادار به انقلاب و اسلام و دشمن شناس و دشمن ستیز و انقلابی است.

در این جلسه شورای پایگاه شهید عربعامری خیج مشکلات خود را مطرح نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها