خبرهای داغ:
معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران تاکید کرد
معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: با حضور بسیج امنیت، راهنمایی زائران و ساماندهی پارک‌سوارها در نیمه شعبان سال 93 مطلوب بوده اما دو سال اخیر بدون بسیج مشکلاتی داشته‌ایم که امیدواریم شهرداری قم امسال از این نهاد استفاده کند.
کد خبر: ۸۶۷۵۱۷۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد حاجی‌زاده ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران نیمه شعبان استان قم که در سالن جلسات ساختمان اداری مسجد مقدس جمکران برگزار شد، ضمن تشکر از مدیران استانی به منظور اهتمام ویژه در خدمات‌رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده رضایت مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته مطلوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم نسبت به گذشته روابط نزدیکی با مسجد مقدس جمکران دارد، اظهار کرد: هرساله جمعیت هلال احمر، سپاه پاسداران، پلیس راهور و نیروی انتظامی برای خدمات‌رسانی به زائران در نیمه شعبان با مسجد مقدس جمکران تعامل مناسبی دارند.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران یادآور شد: حضور مدیران ملی همزمان با نیمه شعبان در میان زائران مسجد مقدس جمکران سبب می‌شود در سال‌های آینده برای رفع مشکلات زائران مشارکت مناسبی داشته باشند به همین علت امیدواریم دستگاه‌های اجرایی مسؤولان ملی خود را برای حضور در مراسم نیمه شعبان مسجد جمکران دعوت کنند.

وی با بیان اینکه با مشارکت نیروی انتظامی مانیتورینگ مسجد مقدس جمکران راه‌اندازی شده است، مطرح کرد: نیروهای مختلف انتظامی و بخش‌های امنیتی امسال به صورت ویژه از این ظرفیت استفاده می‌کنند.

حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه سال گذشته در مدیریت امنیت و راهنمای زائران در پارکینگ‌ها مشکلاتی داشته‌ایم، گفت: با حضور بسیج تامین امنیت، راهنمایی زائران و ساماندهی پارک‌سوارها در نیمه شعبان سال 93 به صورت مطلوب انجام شد اما دو سال اخیر بدون بسیج با مشکلات مختلف مواجه بوده‌ایم به همین علت امیدواریم امسال شهرداری از ظرفیت بسیج استفاده کند.
ارسال نظرات