در اردوی رزمی_فرهنگی عاشقان روح‌الله؛

حضور پاسداران سپاه روح‌الله در امامزاده 72 تن ساروق

پاسداران سپاه روح‌الله با حضور در بقعه متبرکه امامزاده 72 تن شهر ساروق به تقویت باورها و عقاید مذهبی خود پرداختند.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۳۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، از صبح امور اردوی رزمی_فرهنگی عاشقان روح‌الله به همت سپاه روح‌الله استان مرکزی از صبح امورز در تیپ 71 روح‌الله برگزار شده است.

در این اردو یگان‌ها و نواحی سپاه روح‌الله پس از صبحگاه مشترک و حضور در مراسم تجلیل از خانواده شهدا و تعدادی از پاسداران نمونه سپاه در برنامه‌های علمی و فرهنگی حضور پیدا کردند و از مباحث اطلاع‌رسانی در مباحث اجتماعی و فرهنگی بهر‌ه گرفتند.

پاسداران حاضر در این مراسم لحظظاتی پیش در امامزاده 72 تن ساروق که یکی از امامزادگان شهرستان اراک است حضور پیدا کردند تا از فضای معنوی بهره وافی و کافی را به دست آوردند.

زیارتگاه‌ها و بقاع متبرکه از جمله عناصر فرهنگی و اجتماعی هستند که همواره زیارت این اماکن متبرکه به ویژه زیارت قبور اولیای الهی و انسانهایی که تولد، حیات و ممات آن‌ها می‌تواند الگو‌هایی شایسته برای چگونه زیستن انسان مسلمان در تمام اعصار باشد، همواره مورد تأکید آموزه‌های دینی بوده است.

علمای شیعه به پیروی از پیشوایان خویش، بر این مسأله تأکید فراوان دارند از این‌رو پاسداران سپاه روح‌الله با حضور در بقعه امامزاده 72 تن شهر ساروق به تقویت باورها و عقاید مذهبی خود می‌پردازند.

حضور افراد و اجتماعات انسانی در بقاع متبرکه و اعمالی که در این مکان‌ها انجام می‌دهند موجب شناخت بیشتری از مکتب اسلام می‌شود، چراکه با شناخت درست از مکتب اسلام می‌توان در برابر هجمه‌های فرهنگی و تبلیغاتی مخالف، عقاید خود را حفظ کرد که این مهم جز شناخت و درک صحیح از مکتب اسلام میسر نیست.

دشمنان دین اهمیت بیگانگی از مکتب را به خوبی درک کرده و تلاش آنان در طول سالیان اخیر، بر دور ساختن ملت‌های مسلمان از هویت اسلامی خود بوده است، هدف آنان بی‌هویت ساختن انسان مسلمانان و استحاله هویت آنهاست.

از جمله طرق شناخت مکتب اسلام حضور در مکانهایی است که در آنجا مکتب اسلام ترویج میشود که بقاع متبرکه در این امر بسیار تاثیرگذار هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار