نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: جانبازان سند زنده حقانیت ملت ایران هستند.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۳۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام میرعمادی در مراسم تجلیل از 108 جانباز قطع عضو که به مناسبت سالروز میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) در بهشت رضای خرم آباد برگزار شد، گفت: جانبازان امروز الگوی پایداری، صبر و استقامت هستند و سند زنده حقانیت ملت ایران محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه جانبازان مردان عمل هستند که در روزهای سخت دفاع مقدس از آزمون بزرگ جهاد در راه خدا و ورود به بهشت نمره قبولی گرفتید افزود: جهاد در راه خدا سخت است؛ اما ماندن در مسیر جهاد و شهادت سخت تر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان پایداری و استقامت را از ویژگی های بارز جانبازان دانست و گفت: جانبازان ستون خیمه ولایت هستند و پرچم ولایت را الان جانبازان در دست دارند.

میرعمادی با بیان اینکه جانبازان اسطوره های مقاومت هستند و خداوند این مدال افتخار را به آنها داده است، اضافه کرد: جانبازان تمام داشته های خود را از بزرگ جانباز دشت کربلا حضرت عباس (ع) آموخته اند.

میرعمادی تصریح کرد: جانبازان امروز الگوی پایداری، صبر و استقامت هستند و سند زنده حقانیت ملت ایران محسوب می شوند.

وی ضمن محکومیت جنایت های گروههای تروریستی در عراق و سوریه به جنایت اخیر این گروهها در خان طومان اشاره کرد و افزود: اگر در طول تاریخ یک وحشی در جنگ سینه حضرت حمزه را شکافت؛ اما امروز صدها وحشی که پرورش یافته دست استکبار هستند فجیع ترین جنایت ها را علیه مسلمانان به کار می گیرند.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم نماینده ولی فقیه در لرستان و جانبازان قطع عضو با حضور بر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

ارسال نظرات