مسؤول بسیج هنرمندان بندرلنگه:

حقیـقت پاسداری تداوم راه حضرت سیدالشهدا‌(ع) است

مسؤول بسیج هنرمندان بندرلنگه گفت: در یـک کـلام حـقیـقـت پـاسداری، تداوم راه حضرت سید‌الشهدا‌(ع) و یاران باوفایش در محافظت از دین و انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۵۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان، فتح‌الله میرکمانداری ظهر امروز در جمع هنرمندان بسیجی در نشست هم‌اندیشی با تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: آن روز کـه سپاه پاسداران در کشور به‌ وجود آمد، همه امیدها همین بود که سپاه رسالت امام حـسـیـن(ع) را بـه انـجام برساند و از ارزشمندترین ارزش‌های اسلام از بعد از صدر اسلام تاکنون پاسداری کرده و از انقلاب، اسلام و جمهوری اسلامی دفاع و حراست کند.

وی افزود: پـاسـداری در عرصه دفاع عـبـارت اسـت از مـحافظت و حراست از دین و انقلاب، مرزها و سـرحدات کشور اسلامی از شر تهاجم دشمنان و همه آحاد جامعه اسلامی به طور پیوسته باید آماده دفاع از اسلام و کشور اسلامی باشند.

مسئول بسیج هنرمندان بندرلنگه اضافه کرد: روح پـاسـداری در نـگـاه رهـبـر فـرزانـه انـقـلاب، مـحـافظت و حراست از دین، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی با تمام توان و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر و گذشتن از همه چیز در راه خداست.

میرکمانداری ادامه داد: سپاه توانست نقش تعیین‌کننده‌ای را در رفـع حـمله ایادی استکبار به جمهوری اسلامی ایفا کند و در کنار ارتش و با به‌کـارگـیـری بـسـیـج مـردمـی، درس تـلخی به دشمنان اسلام بدهد و حفظ و استمرار نظام جمهوری اسلامی را تضمین کند.

وی در پایان گفت: در یـک کـلام حـقیـقت پـاسداری، تداوم راه حضرت سید الشهدا(ع) و یاران باوفایش در محافظت از دین و انقلاب است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با چنین آرمان و انگیزه‌ای تشکیل شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار