کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو شهرکرد با همکاری پلیس فتا در مدرسه ی راهنمایی سپیده نشست تخصصی با محوریت شبکه های مجازی برگزار کرد.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۷۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهار محال و بختیاری: سمیه ویسی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره 2 شهرکرد با تاکید بر آگاهی بخشی در خصوص دنیای مجازی به کودکان و نوجوانان افزود: نشست تخصصی در زمینه ی اینترنت و خطرات ناشی از استفاده آن برای نوجوانان در مدرسه ی سپیده شهرکرد با حضور نمایندگان پلیس فتا در استان، مربیان کانون، معلمان و دانش آموزان مدرسه برگزار شد.

سمیه ویسی با تاکید بر روند روبه رشد استفاده ی کودکان و نوجوانان از فضاهای مجازی عنوان کرد: با توجه به حضور در عصر ارتباطات و اطلاعات و شکل گیری فضاهای رسانه ای و اینترنتی و حضور افراد در این فضاها و ورود فناوری های نوین در جامعه ما باید توصیه های لازم را برای قشر کودک و نوجوان داشته باشیم و آگاهی های مناسبی را در اختیار آنها جهت استفاده از فضاهای مجازی قرار دهیم.

وی در این خصوص تصریح کرد انواع شبکه های اجتماعی، توفیس بوک، گوگل پلاس، تلگرام و... براساس متن، تصویر، فیلم و ...هرکدام انواعی دارند که قبل از استفاده باید از خطرات آنها آگاه بود تا بتوان استفاده ی بهینه ای از آنها نمود و در این راستا کانون با کمک نیروهای پلیس فتا در استان به تشکیل چنین جلسه ای اقدام کرد.

وی هدف از تشکیل این نشست را استفاده ی درست و مناسب کودکان و نوجوانان از اینترنت و فضای مجازی عنوان کرد.

ارسال نظرات