فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت:پاسداران نقش پیش‌برندگی و پیش‌روندگی انقلاب را ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۷۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹

فردین میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از فومن با تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز اظهار کرد: پاسداران نقش پیش‌برندگی و پیش‌روندگی انقلاب را ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دفاع از حرم و حریم اهل بیت(علیه‌السلام) جانشان را فدا می‌کنند و به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند، افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب تا به کنون که انقلاب و نظام اسلامی با خطرهای بسیار جدی مواجه شده و همه به دنبال ضربه زدن هستند حضور پاسداران سدی در برابر این توطئه‌ها و مکرها بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه پاسداران علاوه بر ایجاد امنیت و آرامش در کشور، در عمران و آبادانی نقش مهمی را ایفا می‌کنند، گفت: سپاه پاسداران در راستای اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و اشتغالزایی خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده است.

سرهنگ میرزاپور، سپاه را حافظ اصلی انقلاب دانست و تصریح کرد: پاسداران الگویی بزرگ برای آحاد جامعه هستند و فرهنگ پاسداری باید در کشور اشاعه یابد.

وی با بیان اینکه به مناسبت روز پاسدار در نیمه شعبان جشنی بزرگ برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این جشن از کلیه پاسداران بازنشسته و کارمند سپاه پاسداران به همراه خانواده‌هایشان دعوت به عمل می‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد، اظهار کرد: افتتاح پایگاه مقاومت بسیج ،برگزاری ویژه برنامه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و رژه موتوری و خودرویی از جمله برنامه‌های این روز است.
ارسال نظرات