مدیر حوزه علمیه کوهدشت گفت: ذلت تعظیم در برابر استکبار در وجود شیعیان امام حسین (ع) نیست.
کد خبر: ۸۶۷۵۳۱۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سبحانی در مراسم جشن میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار با بیان اینکه بر هر مسلمانی وظیفه دارد که در برابر سلطه کفار بایستد، گفت: ذلت تعظیم در برابر استکبار در وجود شیعیان امام حسین (ع) نیست.

وی با بیان اینکه امروز شیعیان به دلیل تبیعت از راه امام حسین (ع) در دنیا شناخته شده هستند، افزود: ملت ایران به واسطه شرافت اسلامیت و ایرانی بودن در طول 37 سال پس از انقلاب هیچ گاه در برابر زورگویی های مستکبرین تسلیم نشده اند.

مدیر حوزه علمیه کوهدشت مرگ در راه به دست آوردن عزت و شرف را مرگ با عزت دانست و گفت: امنیت امروز کشور را مدیون پاسداران هستیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهدشت نیز در این مراسم بیان کرد: هراسی که قدرت و هیبت سپاه پاسداران بر اندام دشمنان اسلام انداخته است موجب امیدواری دوستداران انقلاب اسلامی شده است.

حجت الاسلام پاکدامن به پیشرفت های دفاعی نظام اشاره کرد و افزود: نیروهای سپاه و پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری در آمادگی کامل هستند و در هر لحظه که تهدیدی علیه نظام به وجود بیاید در کوتاه ترین زمان پاسخ کوبنده ای به دشمن خواهند داد.


ارسال نظرات