یادواره شهدای دانشجوی مدافع حرم استان اصفهان در روز سه شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد شهرضا برگزار شد .
کد خبر: ۸۶۷۵۳۳۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: یادواره شهدای دانشجوی مدافع حرم علیرغم تمامی فشار ها برای لغو این برنامه و عدم اجازه نصب پوستر و بنر ، در دانشگاه آزاد  اسلامی شهرضا استان اصفهان با سخنرانی دکتر سعید جلیلی برگزار شد.

 در این جلسه معنوی و روحانی که با حضور گسترده دانشجویان بسیجی و آحاد مردم جامعه برگزار که در این برنامه  دکتر شریف زاده ریاست دانشگاه آزاد سخنرانی داشت و گفت : امروز می خواهیم با شهدا میثاق ببندیم و دوباره به مسیر اصلی  که مسیر شهداست برگردیم .

در ادامه همسر پاسدار شهید مسلم خیزاب ضمن قرائت دست نوشته های شهید بیان داشت:با وجود شهدای مدافع حرم  ، نسل امروز انقلاب جایگاه شهدا  را بهتر درک می کنند . آیا چادر سر کردن از اصابت گلوله به همسرم و یتیمی فرزندم سخت تراست چرا بعضی از مردم رعایت نمی کنند من به خاطر شهادت همسرم  گریه نمی کنم ولی بخاطر وضعیت حجاب جامعه ناراحتم و گریه می کنم بی حجابی نمک نشناسی مجاهدت های شهداست .

 در ادامه سخنران جلسه جناب آقای دکتر جلیلی افزود:کشتی انقلاب در حال پیشرفت است و با امنیت کامل کهف الحصین دشمن را نگران کرده است و این شجره طیبه دشمن را پای مذاکره کشانده و این ملتی است که ایستاده است و دعوت خدا و رسول را اطاعت کرده است .

دکتر جلیلی در ادامه گفت : جمهوری اسلامی ایران قدرتی دارد که با مبنای قدرت پوشالی غرب قابل مقایسه نیست چون پیام شهدا را دریافت کرده که از دشمن نترسید که نمی تواند ضرری به شما برساند دانشجویان تحقیق کنند چرا اسلام آمریکایی دنبال جدا کردن اسلام از انقلاب است ؟ 

انتهای پیام /ت

ارسال نظرات