خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی اسلام‌آ‌بادغرب خبر داد؛

کشف سطل خرمای حاوی تریاک در اسلام‌آباد غرب توسط نیروهای اطلاعات سپاه

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آباد غرب از کشف محموله تریاک در سطل خرمای یکی از قاچاقچیان استان‌های شرق کشور توسط نیروهای اطلاعات سپاه شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۵۳۴۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آبادغرب ، در پی درج خبر کشف سطل خرمای حاوی تریاک در اسلام‌آباد غرب و بازنشر آن درچندین پایگاه خبری ، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب متن خبر را بدن شرح اصلاح کرد.

 

سرگرد اسدی گفت: کار اصلی کشف محموله و دستگیری قاچاقچی حامل موادمخدر توسط نیروهای اطلاعات سپاه شهرستان اسلام آبادغرب با هماهنگی مقام قضایی انجام شده که پس از دستگیری فرد مورد نظر تحویل عوامل مواد مخدر شهرستان گردیده است.

 

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب مراتب تقدیر و تشکر فرماندهی انتظامی شهرستان را از نیروهای همیشه هوشیار سپاه و بسیج شهرستان اعلام نمود.

 

متن خبر منتشره بدین شرح  است:

 

بهروز سرتیپ‌نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آباد‌غرب اظهار کرد: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر حمل و نگهداری مواد مخدر و انتقال آن از کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب توسط یکی از قاچاقچیان استان‌های شرق کشور با لباس محلی، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

 

وی افزود: در همین راستا اکیپی متشکل از پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان اسلام‌آباد غرب و پرسنل اطلاعات سپاه پاسداران این شهرستان با هماهنگی قضایی، محور مواصلاتی کرمانشاه-اسلام آباد غرب را تحت کنترل قرار دادند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آباد‌غرب تصریح کرد: مأموران خودرویی که شخص موردنظر با آن به طرف اسلام‌آباد غرب در حرکت بود شناسایی و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی اقدام به تعقیب و مراقبت و کنترل نامحسوس کردند، که نهایتا شخص مورد نظر در ورودی شهر اسلام‌آباد غرب در حین پیاده شدن از خودرو مسیری دستگیر شد.

 

سرتیپ‌نیا خاطرنشان کرد: طی بازرسی بدنی و وسایل همراه فرد دستگیر شده، هویت وی که از ساکنان استان‌ها‌ی شرق کشور بوده است، مشخص شد و همچنین در بازرسی از سطل خرمای متهم مقدار ۹۴۵ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و ضبط شد.

 

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده برای طی مراحل قانونی به همراه مواد مکشوفه به یگان منتقل شد و در حال حاضر پرونده وی در دست بررسی است.

ارسال نظرات