مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تربت جام در گفتگو با "بسیج":

تناقض گویی مسئولان دولتی باعث کاهش محبوبیت آنان می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تربت جام، نفی "اسلام انقلابی" را خطرناک توصیف کرد و اظهار داشت: تحریف و تناقض گویی مسئولان دولتی باعث کاهش محبوبیت آنان می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۵۳۶۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
حجت الاسلام سید جعفراحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با تبریک اعیاد شعبانیه و فرخنده میلاد امام حسین(ع) وهفته پاسدار افزود: نام گذاری این مولود فرخنده  به عنوان روز و یا هفته پاسدار بر وظیفه خطیر حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش های اصلی انقلاب اسلامی ایران افزوده است.

وی با انتقاد به برخی اظهارات دولتمران مبنی براین که ما انقلاب اسلامی داریم وبه دنبال اسلام انقلابی نیستیم، تصریح کرد: سپاه پاسداران که خود مولود انقلاب است، امروز پرچمدار "اسلام انقلابی" برگرفته از نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به این که حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) اسلام انقلابی را کاملاً پذیرفته‌ شده می‌دانستند خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران مفتخر به دفاع ازاصل ولایت فقیه  که همان استمرار حرکت انبیاء(ع) است،بنابراین مس وجود پاسداران با اکسیر ولایت درهم آمیخته و طلا گشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تربت جام نفی "اسلام انقلابی" را خطرناک توصیف کرد و اظهار داشت: تحریف و تناقض گویی مسئولان دولتی باعث کاهش محبوبیت آنان می شود.

وی با اشاره به فرازی ازرهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه " دیپلمات نیستم، انقلابی ام " اضافه کرد: این انقلابی بودن نشانگر اسلامی است که نباید اجازه داده شود دیپلمات های کشور از دشمنان درعرصه سیاست خارجه بازی بخورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها