رزمایش الی بیت المقدس گردان‌های حوزه‌های امام حسن(ع) و قمربنی هاشم شهرستان بجستان از امروز به مدت دو روز در این شهرستان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۶۷۵۳۶۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
سرهنگ علیرضا جنیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام حسین(ع) و هفته پاسدار، گفت: پاسداران، حافظان حریم ولایت و رهبری هستند، یکی از افتخارات بی بدیل سپاه و بسیج این است که در همه عرصه ها و میدانهایی که نیاز نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن است حضور دارد، چه در دوران هشت سال دفاع مقدس که عرصه جهاد، عرصه جنگ و کارزار با دشمنان قسم خورده انقلاب بود و چه در دوران بعد از انقلاب که به تعبیر مقام معظم رهبری عرصه جهاد عرصه فرهنگی است.

وی افزود: آمادگی همه جانبه بسیج در دو عرصه مهم جنگ سخت وجنگ نرم به صورت تواما یکی از اهداف اصل این نهاد مقدس است.

فرمانده سپاه بجستان ضمن اشاره به نقش حلقه های صالحین در عرصه فرهنگی تصریح کرد: در کنار تعمیق معنویت بسیجیان و بصیرت دهی آنان در قالب شجره طیبه صالحین، حفظ آمادگی رزمی بسیجیان در قالب گردانهای الی بیت المقدس مورد تاکید است.

سرهنگ جنیدی ضمن اشاره به عملکرد گردانهای بیت المقدس اظهار داشت: رزمایش گردانهای بیت المقدس حوزه های امام حسن(ع) و قمر بنی هاشم شهرستان بجستان روزهای پنج شنبه و جمعه در منطقه عمومی مرندیز در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه بجستان هدف از رزمایش را لین گونه گفت: این رزمایش برای بالا بردن توان و روحیه رزمی بسیجیان در کنار تعمیق معنویت و افزایش بصیرت برگزار می شود.

سرهنگ جنیدی در پایان از دستگاههای اجرایی شهرستان و دستگاههای اجرایی یونسی بویژه بخشداری، شهرداری، امام جمعه و همچنین هلال احمر بجستان تقدیر و تشکر بابت همکاری در جهت برگزاری این رزمایش داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها