همزمان با فرخنده میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، آیین تجلیل از مقام شامخ جانبازان تربت جام؛ با حضور مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی و شرکت جانبازان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران در اردوگاه سردار شهید محمد ابراهیم شریفی"قدس سپاه"در روستای بزد شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۳۷۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در ابتدای این محفل پرویز نجفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت جام با تبریک روز جانباز گفت: جانبازان عزیز انقلاب اسلامی به فرمان ولی فقیه از دورترین نقاط کشور به جبهه های نبرد حق و باطل شتافتند و از کیان نظام اسلامی دفاع کردند.

نجفی افزود: جانبازان با نثار جان خود در دفاع مقدس به درجه جانباز انقلاب نایل گشتن که باعث افتخار همگان است.

در ادامه مراسم حجت الاسلام حبیب الله زاهدی امام جمعه موقت و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تربت جام با تجلیل از مقام شامخ جانبازان گفت: جانبازان سرمایه های بزرگ انقلاب اسلامی هستند که باید قدر بدانیم.

حجت الاسلام زاهدی عشق با امام زمان خودش، معرفت و عرفان را از برجستگی های حضرت ابوالفضل العباس(ع) به عنوان بزرگ جانباز اسلام برشمرد و خاطر نشان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری جانبازان رهبران این نهضتند و ارزش آنان از شهدا بالاتر است که ارزشمندترین سرمایه خود را برای حفظ اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

وی تاکید کرد: همه باید مواظب فتنه های دشمن باشیم که خدای نکرده بر اثر غفلت در مسیر دشمن حرکت نکنیم و به برکت شهدا و جانبازان همه توطئه ها نقش برآب شده است.

گفتنی است؛ آیین تجلیل از مقام شامخ جانبازان شهرستان تربت جام به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار و به رسم یاد بود هدایایی به جانبازان تقدیم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها