تجمع کارگران شهرداری مشگین‌شهر در اعتراض به عدم دریافت حقوق

جمعی از کارگران شهرداری مشگین‌شهر با تجمع اعتراض امیز در مقابل شهرداری خواستار پرداخت حق و حقوق قانونی خود شدند.
کد خبر: ۸۶۷۵۳۷۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، تعدادی از کارگران شهرداری مشگین‌شهر با تجمع در مقابل شهرداری به نحوه پرداخت حق و حقوق قانونی خود معترض شدند.

در این تجمع کارگران اظهار داشتند که نزدیک به یکسال حقوق دریافت نکرده‌اند و با مساعدت‌های اندک زندگی خود را سپری کرده‌ایم اما اکنون با این وضعیت دیگر قادر به اداره زندگی خود نبوده و شرمنده خانواده خود هستیم.

آنان خاطر نشان کردند که شهرداری مشگین‌شهر، پرداخت مطالبات کارگران و کارکنان را با تبعیض اعمال می‌کند و حق و حقوق کارگران زحمت کش این مجموعه را زیر پا می‌گذارند و اکنون در امورات زندگی خود مانده‌ایم لذا خواستار پرداخت حق و حقوق قانونی خود هستیم.

انان ادامه دادند در طول یک سال گذشته نه تنها حق و حقوق قانونی خود را از شهرداری دریافت نکرده‌ایم بلکه حق بیمه کارگران نیز پرداخت نشده است و این امر موجب شده است با این وضعیت اقتصادی کارگران شهرداری، از خدمات بیمه ای نیز محروم شده‌ایم و این خارج از تحمل کارگران است در حالی که کارمندان شهرداری حق و حقوق خود را در موئد مقرر تمام و کمال دریافت می‌کنند.

در این تجمع کارگران با بیان اینکه حق و حقوق کارگران پرداخت نشده است گفت: در مقابل در مناسبت‌های مختلف اعضای شورای شهر پاداش و هدایای میلیونی دریافت می‌کنند و در کنار از بابت جلساتی که برگزار می‌شود در زمان مقرر حق الجلسه‌ خود را دریافت می‌کنند، این درحالی است که دیواری کوچکتر از دیوار کارگران پیدا نشده است تا حق و حقوق آنان کسر شود و به دیگران پرداخت کنند.

ارسال نظرات