مسئولین شهرستان مشگین‌شهر این موضوع را مشخص کنند که چرا باید در فروش مرغ اختلاف شدید قیمت وجود داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۷۵۳۸۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، به دنبال بی‌تفاوتی مسئولین منطقه و عدم جواب آنان به مسائل و مشکلات مردم که در شماره های قبل نشریه که با مراجعات مکرر مردم منطقه مبنی بر عدم نظارت بر قیمت مرغ و تفاوت بیش از 20000 ریالی آن با مرکز استان از سوی مردم منطقه در ستون آوای خیاو چاپ شده بود مجبور شدیم جهت صحت گزارشات مردم عزیزمان و کنترل و مقایسه قیمت مرغ مشگین شهر و اردبیل سری به مرغ فروشان اردبیل بزنیم به هر مرغ فروشی مراجعه کردیم قیمت ران 4000 تومان و قیمت مرغ 4500 تومان یافتیم وقتی از مرغ فروشان اردبیل تفاوت قیمت 2000 تومانی مرغ مشگین شهر و اردبیل را جویا شدیم گفتند: خوششان میاد 6500 تومان بفروشند کی به کیه ...

حال سوال این است آیا نباید قیمت مرغ در هر دو شهر یکسان باشد؟

این تفاوت قیمت فروش مرغ در مشکین شهر و اردبیل ناشی از چیست؟

میان مشگین شهر و اردبیل چقدر فاصله وجود دارد که میان قیمت فروش مرغ فاصله بیش از 2000 تومانی ایجاد کرده است؟

آیا این تفاوت قیمت فروش مرغ ناشی از نیروی کار و کارگر و کشتار گاه است یا اینکه فروشندگان مرغ این تفاوت را بوجود آورده‌اند؟

هزینه ها را اگر حساب کنیم قیمت کارگر، حمل نقل، بسته بندی و غیره در مرکز استان نسبت به مشگین شهر بسیار بالاتر است پس چرا قیمت مرغ در اردبیل نسبت به مشگین شهر 2000 تومان ارزانتر از مشگین شهر می‌باشد.

وقتی از مرغ فروش مشگین شهری سوال می‌شود با ترش رویی تمام می‌گویند: ما با 300 تومان سود در هر کیلو مرغ را می‌فروشیم ولی کسی نیست در این شهر از این مرغ فروشان محترم بپرسد که اگر کیلویی 300تومان سود دارید چرا فروش خود را از اردبیل که تک فروشی آن 4500 تومان است تهیه نمی‌کنید.

خلاصه این مردم از مسئولین بخصوص فرماندار دلسوز و مردمی منطقه انتظار دارند این اختلاف قیمت را بررسی نموده و به مردم بگویند که چرا قیمت مرغ در مشگین شهر 2000 تومان بالاتر از مرکز استان می‌باشد. البته بنده شخصا در دوم اردیبهشت در اردبیل بودم و مرغ را کیلویی 4500 تومان و ران کیلویی 4000 تومان خریدم در حالی که در مشگین شهر قیمت مرغ و ران در آن روز کیلویی 6500 تومان بود ....

چرا ؟....

خبرنگار مشگین شهر - توگل مشکبار

ارسال نظرات