کارخانه سیمان آرتا اردبیل توانسته است توسط کمیته ارزیابی و داوری بیست و هفتمین جشنواره ملی امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید عنوان برتر واحد تولیدی نمونه را در بین استان ها منطقه یک کشور را به خود اختصاص دهد.
کد خبر: ۸۶۷۵۳۸۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

مدیرعامل کارخانه سیمان آرتا اردبیل در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از نمین اظهار کرد: این کارخانه به عنوان بزرگترین کارخانه صنعتی استان اردبیل توانسته است عنوان واحد نمونه منطقه یک کشور را به خود اختصاص دهد.

احمد پایدار گفت: کارخانه سیمان آرتا اردبیل در منطقه یک کشور که شامل استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و گیلان است، توانسته در سال 94 توسط کمیته ارزیابی و داوری بیست و هفتمین جشنواره ملی امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید عنوان برتر را کسب کند.

وی افزود: کسب این عنوان افتخار در سایه تلاش ها و زحمات شبانه روزی پرسنل کارخانه سیمان آرتا و مهمتر از آن حاصل بکارگیری نیروهای بومی بوده و ان شاالله به کمک و یاری همین نیروهای بومی که با تمام وجود در راستای توسعه و شکوفایی منطقه تلاش می کنند، افتخارات بالاتری کسب شود.

پایدار گفت: عوامل زیست محیطی، دارا بودن استاندارد های بین المللی، برگزاری آزمایشات دوره ای برای پرسنل، فنی بودن پرسنل کارخانه، توانمندی در مدیریت داخلی کارخانه و کسب امیتازات لازم نظارتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کسب این عنوان افتخار مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته است.

رئیس کارخانه سیمان آرتا اردبیل در ادامهاظهار کرد: این کارخانه دارای IMS به عنوان سیستم مدیریت یکپارچه در جهت مشتری مداری و برگزاری آموزش های لازم جهت توانمندی پرسنل، منابع انسانی و امنیت و بهداشت (HSE) بوده و همچنین همکاری صمیمانه با دانشگاه ها در راستای ارتقای توانمندی علمی دانشجویان و نیازهای کارخانه گام بر داشته است.

یعقوب مکبر گفت: کارخانه سیمان آرتا در راستای افزایش تولید، اقتصاد مقاومتی، اقدم و عمل را که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید شده است، سرلوحه خود قرار داده است.

وی افزود: کارخانه سیمان آرتا با تولید انواع سیمان تیپ یک، تیپ دو، پوزولانی و پوزولانی ویژه و همچنین ارتباط تنگاتنگ با مسئولان استان از جمله آب منطقه ای، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و شهرداری اردبیل و با علم به نیاز مصرف کننده با تمام توان اقدام به تولید محصولات یاد شده کرده است.

وی بیان کرد: در کنار این مسائل امورات مربوط به HSE و همچنین مسائل مروبط به سلامتی پرسنل همیشه مدنظر بوده و در این راستا با ایجاد فضای های مناسب ورزشی از جمله سالن پینگ پنگ، بدنسازی، زمین چمن فوتسال و همچنین سایر رشته های ورزشی مانند شنا، والیبال، فوتسال داخل سالن در خارج از کارخانه پیش قدم است.

رئیس کارخانه سیمان آرتا اظهار کرد: در زمینه های زیست محیطی با تبدیل سیستم الکتروفیلتر به سیستم بک هاوس(غبارگیر الکتریکی به غبارگیر کیسه ای) که راندمان بسیار بالایی داشته و به صورت آنلاین از اداره محیط زیست پایش و کنترل می شود.

وی گفت: کارخانه سیمان همچنین جهت کاهش آلایندگی و ایجاد فضای سبز نسبت به تولید گل و میوه در داخل کارخانه به صورت گل خانه ای اقدام کرده است.

مکبر افزود: این شرایط با همکاری و همیاری مسئولان محترم استان از جمله استانداری، اداره کل صنایع و معادن و فرمانداری نمین و دیگر ادارات فوق الاشاره فراهم شده و در نهایت از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل که همواره مشوق و همیار ما در این راستا بوده اند، که در نهایت این واحد تولیدی در منطقه یک کشور از بین تمامی کارخانجات و واحدهای تولیدی به عنوان واحد نمونه انتخاب شده است.

وی گفت: این مهم بدون همیاری مسئولان محترم استان و پرسنل عزیز کارخانه سیمان آرتا موثر نبوده و جا دارد از طرف مدیریت سازمان از همه این عزیزان تقدیر و تشکر به عمل آید.

ارسال نظرات