خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی بندر ماهشهر از دستگیری دو سارق حرفه‌ای و کشف 30 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۵۴۳۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

جلیل زبیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ماهشهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان، پیگیری پرونده به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پلیس آگاهی با انجام یک سری تحقیقات میدانی، به سارق سابقه‌داری به نام «م.الف» مظنون و پس هماهنگی با مقامات قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به پایگاه پلیس آگاهی این شهرستان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده ابتدا منکر هرگونه سرقتی بود اما در ادامه و با مواجهه با ادله پلیسی و قانونی راهی جز اعتراف نداشت و در نهایت به 20 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

زبیدی همچنین یادآور شد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه‌روزی سرانجام موفق به شناسایی یک متهم حرفه‌ای و سابقه‌دار شدند.

وی خاطرنشان کرد: این متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های فنی پلیس به 10 فقره سرقت شامل پنج فقره سرقت از منازل و پنج فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: شهروندان از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر به مقدار زیاد در منزل خودداری کرده و در صورت لزوم از پنهان کردن ان به صورت یکجا پرهیز و از گاوصندوق سالم و مطمئن استفاده کنند.

زبیدی در پایان اضافه کرد: لازم است شهروندان خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز و از نگهداری اشیای و اموال قیمتی و وجه نقد در خودروها خودداری کرده و هرگونه تردد مشکوک در اطراف خودروها را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها