خبرهای داغ:
فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود:

امام حسین الگوی همیشگی در دفاع از اسلام و انقلاب است

سردار باباخانی امام حسین را الگوی همیشگی در دفاع از اسلام و انقلاب دانست.
کد خبر: ۸۶۷۵۴۳۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از جوانرود، به مناسبت اعیاد شعبانیه مراسم جشنی با حضور خانواده های پاسداران انقلاب اسلامی در تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود برگزار شد.
فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: پاسداران افتخار بزرگی دارند چرا که روز ولادت امام حسین (ع) به نام این عزیزان نامگذاری شده است.
سردار ناصر باباخانی امام حسین را الگوی همیشگی در دفاع از اسلام و انقلاب دانست و افزود: پاسداران با اقتدا به امام حسین (ع) در دفاع از ولایت و نظام جمهوری اسلامی همیشه آماده اند.
مسئول حوزه نمانیدگی ولی فقیه تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود نیز با تشریح نامگذاری روز پاسدار گفت: امام راحل (ره) روز میلاد امام حسین را تصادفی روز پاسدار نامگذاری نکرده اند.
حجت الاسلام فرهاد شکری با بیان اینکه پاسدار جایگاه والایی در دفاع از اسلام و انقلاب دارد افزود: پاسدار وقتی که لباس سبز می پوشد در عمل می گوید عاشق شهادت هستم و کسی که عاشق شهادت نباشد باید در کار خود شک کند. وی سپاه پاسداران را بزرگ ترین سنگر دفاع از اسلام و انقلاب دانست و تصریح کرد: اگر سپاه نبود معلوم نبود که سرنوشت کشور اسلامیمان به چه صورت بود.
حجت الاسلام شکری خاطر نشان کرد: اقتدار سپاه برای کشور عزت آفرین است و بارها مشاهده کرده ایم که نیروهای مقتدر سپاه در برابر تهدیدات داخلی و خارجی توانسته اند برگ های زرینی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ثبت کنند.
ارسال نظرات