خبرهای داغ:
امام جمعه سنقر و کلیایی با بیان اینکه جانبازان شهیدان زنده هستند، گفت: خداوند متعال جانبازان را به عنوان ذخیره نگه داشته تا چراغ راه آیندگان باشند.
کد خبر: ۸۶۷۵۴۳۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در مراسم گرامیداشت روز جانباز در کانون حضرت امام (ره) سنقر و کلیایی افزود: جانبازان میراث ماندگار مقاومت و جبهه و جهاد و شمع راه آیندگان هستند تا بدانند نظام اسلامی ایران با چه قیمتی بدست آمده است.
وی با تبریک روز جانباز گفت: امروز نظام اسلامی ایران به این روحیه جانبازی، ایثارگری و از خود گذشتگی نیاز دارد و باید به نسل جوان منتقل شود.
فرماندار سنقر و کلیایی هم مطالعه تاریخ و عبرت آموزی جوانان نسل امروز و آینده سازان ایران اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه اعمال و رفتار ما نیت های ما است و آنچه که به نیت ما بار انسانی می بخشد اخلاص است.
علیرضا ایزدی، حضرت ابوالفضل العباس (ره) و رهبر معظم انقلاب را بزرگ جانبازانی دانست که با خلوص نیت در این مسیر گام نهادند.
وی افزود: جانبازان با خدای خودشان معامله کرده و لباس جانبازی بر تن کرده اند و چون در مسیر اخلاص این لباس پرافتخار را بر تن کرده اند در تمامی دوران ها سرافراز و سربلند خواهند بود.
ارسال نظرات