مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری:
مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم در بانک مهر اقتصاد استان چهارمحال و بختیاری برگزار و گوشه هایی از شخصیت والای علامه مطهری تبیین شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۴۴۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مقام معلم با حضور حجت الاسلام مهران کریمپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت عشایری استان، شهاب زارعی، مدیر کل بانک مهر اقتصاد و جمعی از کارکنان این بانک، برگزار شد.

حجت الاسلام مهران کریمپور، با بیان ویژگی های برجسته و شاخص شهید مرتضی مطهری، اظهار داشت: این عالم فرزانه از جمله عالمانی بود که با جامعیت خود افتخار شاگردی حضرت امام(ره) را داشت.

وی خاطرنشان کرد: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در رابطه با مقام این شهید فرموده اند " ایشان الگو و اسوه در علم ، تهذیب و تربیت بودند ".

حجت الاسلام کریم پور، ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره)، شخصیت شهید مطهری را جامع الاطلاف در همه ابعاد علمی، عملی، تقوا، عرفان و فلسفه معرفی فرمودند و بر شخصیت سیاسی و عبادی ایشان تأکید داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت عشایری استان با تجلیل از مقام معلم، بر اهمیت آثار این شهید تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری نیز توجه خاصی بر آثار شهید مطهری داشتند، آنچنان که بیان داشته اند، روی آوردن به آثار آن شهید بزرگوار بایستی جدی گرفته شود .

وی با اشاره به شعار سال جاری و اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد پویا ، اقتصاد زنده، اقتصاد شکوفا و متکی به خود بودن است، اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی، روی پای خود ایستادن و دست نیاز به بیگانگان دراز نکردن می باشد.

در پایان این مراسم، شهاب زارعی، رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به شخصیت والای متفکر شهید علامه مرتضی مطهری، مجاهدت و پایداری و همت والا در انجام وظایف را از نکات برجسته شخصیت آن شهید فرزانه عنوان کرد.

وی افزود: با الگو برداری از زندگی و منش رفتاری استاد مطهری می توان به فرمان مقام معظم رهبری در مورد شعار سال جامه عمل پوشاند .

ارسال نظرات