خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف عنوان کرد:

اشتغالزایی برای آینده فرزندان با صرف هزینه در جهت تولید ملی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف گفت: اگر هزینه های جانبی و تجملاتی زندگی در راستای تولید ملی قرار بگیرد برای فرزندان خودمان در آینده اشتغال زایی کرده ایم.
کد خبر: ۸۶۷۵۴۵۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین نظری فرد در جمع پرشور نماز گزاران شهرستان خوسف ضمن تکریم کشاورزان و کار کشاورزی عنوان داشت: دلیل اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامیدند این بود که اقتصاد ایران نباید در برابر تحریم های ظالمانه دیگران ضربه پذیر باشد.

وی ادامه داد: دو سالی هست موضوع اقتصاد مقاومتی توسط مقام عظمای ولایت مطرح شده امّا با وجود پیگیری های مجدانه معظم له آن نتیجه ای که مدنظر ایشان بود محقق نشده است و به همین دلیل با تاکید بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را پیشنهاد دادند تا سرلوحه کار دست اندر کاران و مردم قرار بگیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف ادامه داد: این امر به این دلیل است که مسئولین به جای حرف زدن، سخنرانی کردن، گزارش دادن، کنفرانس دادن وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: باید سخنان رهبری را واکاوی نموده و سرلوحه کارمان سازیم آن جا که ایشان می فرمایند " تا جایی که کالای ایرانی وجود داشته باشد نباید کالای خارجی خرید".

نظری فرد افزود: تولید داخلی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید به صورت یک دغدغه و یک امر مهم نگاه شود تا به عنوان یک ارزش در آید.

وی خطاب به مردم خوسف اظهار داشت: مردم ایران باید اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند و با صرفه جویی در آن هزینه هایی که اگر نباشد هم زندگی روزمره می گذرد؛ در پیشرفت کشور سهیم شوند و مسئولین هم باید با خلوص نیت، کار را برای رضایت مردم انجام دهند و خود را از مردم بدانند و هیچ فاصله ای نباید میان مسئولین و مردم باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف با اشاره به هزینه های جانبی که مردم در زندگی شان دارند ابراز داشت: اگر هزینه های جانبی و تجملاتی زندگی اشخاص در راستای تولید ملی قرار بگیرد هرچند با راه اندازی پرورش دام باشد برای فرزندان خودمان در آینده اشتغال زایی کرده ایم.

نظری فرد خاطر نشان کرد: پدران و مادرانی هستند که می گویند فرزندانمان نیز باید زحمت بکشند تا زندگی کنند اما باید توجه داشت که زمینه سازی برای اشتغال فرزند توسط پدران و مادران برجسته انجام می شود و این گونه فرزندان هستند که جامعه آرمانی ما را می سازند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از برخی نهاد ها و مسئولین عنوان کرد: با بررسی های صورت گرفته در سطح کشور می توان پیشرفت هایی را هم در زمینه اقتصادی دید اما آنچه مورد نظر مقام عظمای ولایت است هنوز محقق نشده است.

انتهای پیام/17

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار