پاسداران سپاه روح‌الله در دومین روز از اردوی رزمی_فرهنگی عاشقان روح‌الله میزبان فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهند بود.
کد خبر: ۸۶۷۵۴۶۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، دومین روز از اردوی رزمی_فرهنگی عاشقان روح‌الله از صبح امروز با حضور جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران آغاز شد.

صبح امروز حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در جمع پاسدارن سپاه روح‌الله در تیپ 71 روح‌الله حضور پیدا کرد و به ایراد سخن پرداخت.

وی در سخنان خود رمز پیروزی کشور را در عرصه‌های مختلف تبعیت از ولایت‌فقیه دانست و گفت: پیوستگی امت با رهبر و ولی را مهمترین عامل اقتدار کشور در سال‌های پس از انقلاب اسلامی دانست و گفت: پیوند امت ایران با ولایت فقیه در تاریخ اسلام بی‌سابقه بوده و نشان داده امتی که با ولایت فقیه متصل باشد شکست ناپذیر است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال تغییر مبانی و اصول انقلاب اسلامی است افزود: رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حفاظت و صیانت از ارزش‌های انقلاب است، پاسداران به عنوان شجره طیبه صالحه برای حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در مقابل فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی ایستادگی می‌کنند.

دیگر برنامه‌های این اردوی رزمی_فرهنگی در دومین روز شامل مراسمی با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مراسم پرفیض دعای کمیل در جوار مزار شهید گمنام تیپ 71 روح‌الله و همچنین مباحث آموزشی و اطلاع‌رسانی در حوزه جنگ نرم با حضور دکتر اصغری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات