فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه سیستان و بلوچستان گفت:

پاسداران به قیمت جان خود امنیت پرواز را تامین می کنند

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه سیستان و بلوچستان گفت: پاسداران بر خود وظيفه مي دانند كه به قيمت جان خود، امنيت پرواز را تامين كنند كه اين بالاترين افتخار براي آنها است.
کد خبر: ۸۶۷۵۴۸۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

حبیب شهرکی پور فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه سیستان و بلوچستان با تبریک ولادت امام حسین علیه السلام به خبرنگار خبرگزاری بسیج  گفت:  السلام الگوی ملت های آزادی خواه و استقلال طلب جهان است.

 وی با بیان اینکه پاسداران حافظان مرزهای انقلاب اسلامی هستند، افزود: پاسداران با حماسه آفرینی های خود در طول انقلاب اسلامی، نهضت امام حسین علیه السلام را در ایران جاودانه کردند.

 فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی استان در ادامه تقارن میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام را با روز جانباز را مورد ستایش قرار دارد و گفت: حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام نماد و تجسم واقعی شجاعت و فرزانگی است که پرچم خونین انقلاب امام حسین علیه السلام را با نثار جان خود بر فراز قله تاریخ اسلام به اهتزار درآورد.

 شهرکی پور به فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: امام خمینی رحمت الله علیه فرمودند: انتخاب روز پاسدار پر معناست، من این روز شریف و عید سعید را به پاسداران که رسما و صریح در راه امام حسین علیه السلام قدم گذاشته اند و با جان خود با خداوند پیمان بسته اند، صمیمانه تبریک می گویم.

 وی افزود: در راستای گرامیداشت روز پاسدار به منظور تجلیل از پاسداران، مراسم محوری جشن پاسدار شب گذشته با حضور پاسداران و خانواده های آنان در یگان حفاظت سپاه فرودگاه استان برگزار گردید که در این مراسم از پاسداران نمونه تجلیل به عمل آمد.

 فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی استان دیدار با خانواده معظم شهدای پاسدار، دیدار پلیس فرودگاه و نیروی انتظامی فرودگاه با کارکنان سپاه فرودگاه از مهمترین برنامه روز سپاه در سپاه فرودگاه استان بود.

ارسال نظرات