خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (علیه السلام):

امروز بعضی افراد به ارزش ها پشت پا می زنند

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: متاسفانه امروز بعضی ها به ارزشها پشت پا زده اند و جشنواره های بز و مرغ و خروس برگزار می کنند اما برگزاری یادواره شهدا را فراموش می کنند.
کد خبر: ۸۶۷۵۵۱۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام علی اکبرپور در نشست بصیرت افزایی فرماندهان و اعضای شورای پایگاههای بسیج شهرستان زیرکوه اظهارداشت: بیش از 250 هزار شهید با اعتقاد به اسلام، ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران در راه پاسداری از ارزشهای نظام تقدیم انقلاب شده اند اما امروز عده ای به دنبال عوض کردن نام خیابانها از نام شهید به نام های سوسن و نسترن و غیره هستند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با اشاره به جایگاه معنویت و ارزشها ، تصریح کرد: متاسفانه امروز بعضی ها به ارزشها پشت پا زده اند و جشنواره های بز و مرغ و خروس برگزار می کنند اما برگزاری یادواره شهدا را فراموش می کنند.

اکبرپور خاطرنشان کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا و جانفشانی و از خود گذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که با اهدا جان خود عزت، اقتدار، امنیت و سربلندی را به ایران اسلامی ارزانی داشتند.

وی با اشاره به تهاجم گسترده فرهنگی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: امروز مشکل نفوذ در مرزها نداریم بلکه مشکل ما مشکل نفوذ در مغزهاست.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (علیه السلام) به ضعف دشمنان در جنگ نظامی اشاره کرد و اذعان داشت: هیمنه آمریکا و استکبار توسط غواصان پاسدار جمهوری اسلامی ایران در آبهای خلیج فارس شکسته شد.

اکبرپور به اهمیت توان موشکی ایران اشاره کرد و گفت: ما دو مشت بسته داشتیم ، یکی مشت موشکی و یکی مشت هسته ای .

وی افزود: مشت هسته ای باز شد اما مشت موشکی با درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری غیور مردان سپاه پاسداران همچنان بسته است و اگر این مشت باز شود، قطعا به سرنوشت صدام دچار خواهیم شد.

انتهای پیام/17

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار