رئیس پلیس راه استان لرستان از لغزندگی محورهای مواصلاتی استان به علت بارش شدید باران خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۵۵۴۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مرتضی چغلوند ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شروع بارش شديد باران در اکثر شهرستان های لرستان محورهای مواصلاتی لغزنده هستند.

وی به تلاش پليس و امدادگران استان اشاره و افزود: تمام محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها جريان دارد.

رئیس پلیس راه استان لرستان با تاکید بر اینکه رانندگان باید با رعايت فاصله طولی و سرعت مطمئنه و پرهيز از هر گونه عجله و شتاب رانندگی کنند، ادامه داد: به رانندپات توصیه می شود که با توجه به بارندگی و محدوديت ديد، توجه کافی به جلو داشته تا با سفری ايمن به مقصد برسند.

چغلوند در ادامه سخنان خود از توقیف سه خودرو با ۴۲ میلیون ریال تخلفی خبر داد و گفت: در راستای برخورد با رانندگان متخلف و توقيف خودروهای دارای خلافی بالای ۱۰ ميليون ريال، مأموران پليس راه استان حين کنترل خودروهای عبوری، تعداد سه دستگاه خودرو كه باعث اخلال در تردد و بی نظمی در محور ها شده بودند را توقيف کردند.

وی ادامه داد: با استعلام سوابق خودروهای توقيفی، مشخص شد سه دستگاه كاميون و وانت دارای ۴۲ ميليون و ۲۰۰ هزار ريال خلافی پرداخت نشده هستند که برای سير مراحل قانونی روانه پارکينگ شدند.

رئيس پليس راه لرستان با اشاره به ماده قانونی توقيف خودروهای دارای خلافی بيش از ده ميليون ريال تصريح کرد: در راستای اجرای ماده ۸ قانون رسيدگی به تخلفات راهنمايی و رانندگی در صورتی كه مبلغ جريمه خودرويی به ۱۰ ميليون ريال برسد، پليس راهنمايی و رانندگی موضوع را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت يك ماه از تاريخ ابلاغ مالك خودرو نسبت به پرداخت جريمه اقدام نكند، دستور توقيف خودرو صادر و از تردد آن جلوگيری می شود.


ارسال نظرات