خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع پاسداران سپاه گرگان ؛

سپاه برای حفاظت از انقلاب بن بست ندارد

سردار نقدی : امروز باید برای کار فرهنگی حرکت کرد و همه باید سهمی در جنگ فرهنگی داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۷۵۵۵۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرتیپ پاسدار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار پاسداران سپاه گرگان اظهار داشت : امروز شاهد دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی هستیم و باید پاسداران به رسالت بزرگ خود عمل کنند.
وی درادامه افزود : دشمن امروز از مسیر جنگ نرم و اقتصاد آمده است و سپاه و بسیج برای حفاظت از انقلاب در مقابل این توطئه دشمن بن بست ندارد.
سردار نقدی همچنین بیان کرد : امروز باید برای کار فرهنگی حرکت کرد و همه باید بویژه پاسداران سهمی در جنگ فرهنگی داشته باشند و باید از ظرفیت عظیم بسیج  و ظرفیت های نهفته در محلات بهترین استفاده را کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه همچنین با اشاره به حلقه های صالحین  گفت : سرگروه صالحین یعنی برادر بزرگتر و رفیق جدید و هر پاسدار می تواند یک سرگروه صالحین باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد : هیچ چیزی جای برادری و رفاقت را نمی گیرد و هر چه دشمن سعی کند با فضای مجازی فرزندان ما را به انحراف بکشاند شما (پاسداران و بسیجیان) می توانید با رفاقت و پیوند عاطفی افراد را جذب بسیج و حلقه های صالحین کنید زیرا پاسدارای از انقلاب همین چیز هاست.
گفتنی است در ابتدای این مراسم سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر نیز گزارشی از فعالیت این سپاه در سال 94 را در محضر رئیس سازمان بسیج مستضعفین ارائه داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها