برای مقابله با تهاجم فرهنگی باید خانواده‌های رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیل در کنار عموم مردم با حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام تلاش کنند.
کد خبر: ۸۶۷۵۵۶۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در مراسم جشن «علمداران ایثار» با تاکید بر لزوم حفظ و نگهداری ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: تجلیل از جانبازان و ایثارگران چهره مردمی به خود گرفته است.

علی کاظمی افزود: برنامه‌های تجلیل از ایثارگران و جانبازان چهره مردمی به خود گرفته است که در همه برنامه‌های محلی و برنامه‌های برگزار شده در مناسبت‌های گوناگون و نیز هیأت‌های مذهبی اقدامات خوبی در راستای بزرگداشت مقام جانباز و ایثارگر به عمل می‌آورند.

وی با اشاره به وجود تهاجم فرهنگی و جنگ نرم تصریح کرد: در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی باید خانواده‌های رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیل در کنار عموم مردم با حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام تلاش کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان لزوم همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها برای رسیدگی به مسائل و مشکلات رزمندگان جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: با ایثارگری و شهامت‌های این رزمندگان است که در حال حاضر در آرامش و امنیت به سر می‌بریم.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده به مناسبت سالروز شهدا در استان زنجان عنوان کرد: در روز 22 اسفند با برگزاری مراسمی ویژه در راستای بزرگداشت مقام شهید مراسمی در زنجان برگزار شد.

کاظمی به برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شامخ جانبازان و ایثارگران در زنجان اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم با برگزاری مراسم‌ مختلف در مناسب‌های گوناگون در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و نیز بزرگداشت جانبازان و ایثارگران اقدام شود.

وی از اجرای برنامه‌های مختلف برای خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: اعزام به مناطق جنگی و زیارتی، دیدار چهره به چهره و رسیدگی به مسائل و مشکلات این خانواده‌ها از جمله اقدامات انجام شده به شمار می‌رود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به دیدار خانواده‌های شهید، جانباز و ایثارگر با نماینده ولی‌فقیه استان زنجان اشاره کرد و افزود: در این دیدار هر یک از خانواده‌های شهید و ایثارگران و جانبازان باری دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

وی با اشاره به لزوم برطرف کردن مشکلات رزمندگان و خانواده‌های شهدا گفت: مرکز ارتباطات مردمی بنیاد شهید در راستای رسیدگی به امور خانواده‌های شهید، جانبازان و ایثارگران وسیله ارتباط تلفنی را فراهم کرده است که آنان می‌توانند با شماره‌گیری 1616 در راستای برطرف کردن مسائل و مشکلات خود با مسؤولان مربوطه ارتباط برقرار کنند.

کاظمی با اشاره به اقدامات انجام شده برای اشتغال خانواده‌های شهید، جانباز و ایثارگر در استان زنجان عنوان کرد: در این راستا پیگیری‌های لازم به عمل آمده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بیان کرد: هر یک از دستگاه‌های استان زنجان باید با برگزاری مراسم گوناگون در راستای بزرگداشت مقام جانبازان و ایثارگران و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اضافه کرد: مراسم علمداران ایثار به مناسبت روز جانباز با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری زنجان نیز از سلسله برنامه‌های برگزار شده در راستای بزرگداشت مقام رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس به شمار می‌رود.

ارسال نظرات