خبرهای داغ:
كانونهاي تفكر و ايدئولوژي استان اصفهان در قالب مجمع عمومي بسيج با انتخاب مجدد هيئت رئيسه ي قبلي خود به رسالت خويش ادامه مي دهند. حجة الاسلام مجتبي كوچك زاده رئیس و محمدرضا سميعيان نايب رئيس همچنين آقایان هوشنگ صالحي و محمد باقري دو بازرس هيئت رئيسه انتخاب شدند.
کد خبر: ۸۶۷۵۵۷۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
ششمين مجمع ساليانه بسيج استان اصفهان پیش از ظهر امروز در اردوگاه شهداء درچه با حضور 270 نفر از فرماندهان، نخبگان و فرهيختگان بسيجي استان با سخنراني آيت الله طباطبايي نماينده ولي فقيه و امام جمعه اصفهان برگزار شد.
آيت الله طباطبايي با اشاره به اهميت امر به معروف و نهي از منكر و تبيين جايگاه آن در تاريخ اسلام افزودند امام علي (ع) مي فرمايند مقابل همه خوبي ها و نيكي ها به اضافه جهاد در برابر فضيلت امر به معروف و نهي از منكر مثل قطره در برابر درياست. امام حسين(ع) نيز مي فرمايند بوسيله ي امر به معروف و نهي از منكر است كه بقيه ي واجبات در دين فراهم مي شوند. امام جمعه اصفهان گفتند در جامعه اسلامي همه مردم مسئول اند و همه نيز مجري و مطيع اسلام هستند. در ايران حكومت اسلام بطور تام پابرجاست و نه حكومت مسلمين كه در آن گزينشي عمل شود اجراي ناقصي به اسم اسلام  صورت بگيرد.
در اين جلسه از مجمع بسيج شهرستان فريدن و مجمع بسيج قشري اصناف، دانش آموزي، فرهنگيان و رسانه استان با اهداء لو ح سپاس به عنوان برترينهاي سال گذشته تقدير شد.
در ادامه دو طرح تربيت محور كردن مساجد توسط حجة الاسلام ميثم رياحي و طرح آقاي سلماني در كار گروه امر به معروف و نهي از منكر به عنوان مصوبات اين اجلاس پذيرفته شد.
قرائت بيانيه اجلاس ششم  با تكبير حضار پايان جلسه امروز بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها