رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود از برگزاری مراسم تجلیل از استاد پیشکسوت خوشنویس در شاهرود خبرداد.
کد خبر: ۸۶۷۵۵۸۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود ، جان محمد خوب پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در این مراسم ضمن تبریک ولادت سرور آزادگان حضرت امام حسین (ع) ، امام سجاد (ع) و حضرت ابولفضل (ع) بیان کرد: انسان در هرزمینه ای که خالصانه و با نگاه کمک به هم نوعان خود ، فعالیت نماید ، هیچگاه فراموش نمی شود.

جان محمد خوب پور گفت: استاد محمد تقی صفانیا ازاستادان پیشکسوت خوشنویسی که بیش از سی سال در این زمینه آموزش خوشنویسی زحمات و تلاشهای فراوانی کشیده اند و هنرجویان زیادی را در این عرصه ، آموزش و تربیت نموده اند که امروز به پاس زحمات وی از ایشان تقدیر به عمل آورند.

وی افزود: عرصه فرهنگ وهنر جایگاه رشد و خلاقیت در زمینه های فرهنگ و هنرمی باشد ، اگر در این حوزه اخلاق ، انسجام ، دوستی و صمیمیت برقرار باشد قطعا در فعالیت های فرهنگی و هنری به جایگاه عالی خواهیم رسید.

استاد محمد تقی صفانیا هم در این مراسم ضمن تشکراز برگزاری این مراسم گفت : من وظیفه خود میدانم که آن چیزی را که در حوزه فرهنگ و هنر از اساتید و بزرگان خود آموختم را به دیگران بیاموزم و خوشحال هستم که هنرجویانی که برای فراگیری علم هنرنزد ما می آمدند امروزبرای خودشان هنرمندانی توانمند وموفق شده اند.

محمد تقی صفانیا از سال 1364 در زمینه خوشنویسی درانجمن خوشنویسان شاهرود فعالیت نموده و تا امروز در زمینه آموزش خوشنویسی « نستعلیق ، شکسته نستعلیق و... » با انجمن همکاری دارد و هنرجویان زیادی را آموزش داده است.

در این مراسم با هدایا و لوح تقدیری که از سوی هنرمندان خوشنویس تهیه شده بود از استاد محمد تقی صفانیا تجلیل به عمل آمد.

در پایان این مراسم ، کیکی که به نماد آثار خوشنویسی استاد صفانیا ، تهیه شده بود، بریده و از مسئولین انجمنهای فرهنگی ، هنری ، هنرمندان و میهمانان پذیرایی به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها