در مراسم جشن روز پاسدار در ابرکوه:

خطرات فرهنگی فضای مجازی از خطرات جنگ نظامی بیشتر است

رئیس سابق اداره بهزیستی ابرکوه در همایش پاسداران گفت: تنوع طلبی مردان و اعتیاد به اینترنت، از مهمترین خطرات و آسیب های استفاده آزاد و بی قید و بند از فضای مجازی و اینترنت می باشد.
کد خبر: ۸۶۷۵۵۸۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، همزمان روز میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) که روز پاسدار نامیده شده است، همایش پاسداران و ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه خانواده هایشان، در محل سالن اجتماعات این ناحیه برگزار شد.

دکتر قاسم موحدی رئیس سابق اداره بهزیستی ابرکوه سخنران این مراسم، در خصوص اهمیت و چگونگی استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تصریح کرد: والدین در این زمینه باید خیلی هوشیار و محتاط عمل کنند. چرا که دشمنان در این فضا ما را مدیریت می کنند و خطرات فرهنگی فضای مجازی از خطرات جنگ نظامی بیشتر است.

موحدی ضمن تاکید بر این موضوع که مهمترین خطر فضای مجازی اعتیاد است، عنوان کرد: تنوع طلبی مردان، زندگی توریستی و بلوغ زودرس، از دیگر خطرات و آسیب های استفاده آزاد و بی قید و بند از فضای مجازی و اینترنت می باشد.

وی عدم انکار و بی تفاوت بودن در برابر این فضا، رعایت کردن محدودیت سنی، ایجاد زمینه های محدودیت استفاده از اینترنت را از راهکارهای مبارزه با این آسیب ها مطرح کرد.

تواشیح، مدیحه سرایی، قرعه کشی و اهدای جوایز از دیگر برنامه های این مراسم جشن بود.


ارسال نظرات