مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: اجرای طرح علمداران حماسه در استان با سرکشی از 42 جانباز و ابلاغ پیام مقام معظم رهبری اجرا می شود.
کد خبر: ۸۶۷۵۶۶۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶

سیدمحمود داربام درگفتگو با بسیج گفت: یکی از مهمترین رویکردهای مسئولان ارشد استانی خدمت صادقانه به جامعه بزرگ ایثارگری است.

وی اظهار داشت: موسی خادمی استاندار در سطح کشور یکی از استانداران نمونه در بازدید و سرکشی و تکریم خانواده بزرگ ایثارگری اعم از خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان است.

 داربام گفت: در هر سفر که استاندار و معاونین به یکی از مناطق استان دارند، اولین برنامه حضور در گلزار شهدا و حسن ختام برنامه‌ها نیز دیدار و بازدید از خانواده ایثارگران همان منطقه است.

وی افزود: اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران که در گذشته معطل مانده بود یکی از اقدامات و خدمات این دولت است.

به گفته داربام، پرداخت کلیه مطالبات معوق جامعه ایثارگری تا سال 90 و تصویب سند راهبردی خدمات ‌رسانی به رزمندگان از مهمترین کارهای دولت در راستای توجه بدون شعار به جامعه ایثارگری بود.

وی تصریح کرد: سرکشی و دیدار هر دو هفته یکبار رئیس جمهوری از جامعه ایثارگری و اجرای طرح سپاس (سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران) توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی از دیگر کارهای این دولت در این حوزه بوده است.

داربام افزود: در استان تسهیل در عبور و مرور جانبازان در معابر و اماکن عمومی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ساماندهی گلزار مطهر شهدا و ایجاد اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران از مهمترین برنامه‌ها در حوزه ایثارگری استان است.

وی ادامه داد: پیگیری و نظارت بر اجرای قوانین مصوب ویژه این قشر در دستگاه‌ها و برگزاری یادواره‌های شهدا، تعامل با مشاوران وزرا در امور ایثارگران و مسئولان بنیاد شهید کشور از دیگر برنامه ها به شمار می ‌رود.

داربام گفت: اقدامات استان به نحوی بوده که این استان را در بین استان‌های کشور متمایز کرده و در این راستا مسئولیت کارگروه هماهنگی امور ایثارگران منطقه 2 کشور به کهگیلویه و بویراحمد واگذار شد.

ارسال نظرات