معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:مشکل کنونی در جامعه بیکاری است و می نوان با برنامه ریزی و مدیریت صحیح در اوقات فراغت آینده دانش‌آموزان را برای اشتغال تأمین کرد.
کد خبر: ۸۶۷۵۶۶۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

فتاح محمدی عصر امروز در نشست با مسؤولان آموزش و پرروش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزی و اهمیتی که برای پرورش و تربیت و آموزش نسل آینده دارد، اظهار کرد: مدیران و برنامه‌ریزان باید به بهترین نحو برای دانش‌آموزان در اوقات فراغت برنامه‌ریزی کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید در زمینه‌های گوناگون از جمله برنامه‌های فرهنگی و به خصوص حرفه‌آموزی برای دانش‌آموزان در برنامه‌های اوقات فراغت برنامه‌ریزی شود.

این مسؤول ارشد در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه مشکل کنونی در جامعه بیکاری است به برنامه‌هایی اشاره کرد که در اوقات فراغت می‌تواند آینده دانش‌آموزان را برای اشتغال تأمین کند.

محمدی بیان کرد: مسؤولان آموزش و پرورش با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط با اوقات فراغت از جمله فنی و حرفه‌ای تلاش کنند تا دانش‌آموزان در این اوقات گرانبها تجربه‌ای در زمینه کسب و کار بیاموزند.

وی با قدردانی از تلاش‌های آموزش و پرروش در زمینه پر کردن اوقات فراغت و غنی کردن این برنامه‌ها گفت: در سال گذشته تعداد بیش از 57 هزار دانش‌آموز را در برنامه‌های طرح اوقات فراغت سرویس‌دهی کردند که از کارهای خوب و اقدامات ارزنده این دستگاه به شمار می‌رود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگر از نقش‌های مهم برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزی را پرورش قوه خلاقیت دانش‌آموزان برشمرد و گفت: باید برنامه‌هایی تدارک دیده شود تا قوه تفکر و خلاقیت و نوآوری دانش‌آموزان بارور شده و بتوانیم برای آینده استان افراد خلاق داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید برنامه‌های اوقات فراغت به صورت جزیره‌ای و موازی‌کاری باشد اظهار کرد: در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت حدود 15 دستگاه مرتبط هستند که لازم است همه به صورت هماهنگ و بدون موازی‌کاری برنامه‌های مفید و مؤثر برای پرکردن این اوقات ارائه کنند.

ارسال نظرات