رئیس دانشگاه یاسوج از انعقاد تفاهمنامه همکاری وزارت کشور با دانشگاه یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۵۶۶۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
دکتر محمودرضا رحیمی گفت: با توجه به نقش موثر دانشگاهها در طراحی، اصلاح و ارتقا سیاستهای اجرایی و به منظور فراهم آوردن زمینه مساعد برای تعامل سازنده بین مراکز علمی و دستگاههای اجرایی تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه یاسوج و مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور به امضا رسید.

دکتر رحیمی به محورهای این تفاهمنامه اشاره کرد و بیان داشت: تربیت نیروی متخصص در قالب برگزاری دوره های تحصیلات تکمیلی، برگزاری همایش‌های علمی، دوره‌های آموزشی، کارگاههای دانش افزایی و نشست های تخصصی مشترک در خصوص مسایل و چالش های پیش روی جامعه به منظور شناخت آسیبها و راهکارها در عرصه های داخلی و بین المللی از محورهای این تفاهمنامه است.

وی با بیان اینکه تفاهمنامه زمینه همکاری در خصوص انجام تحقیقات، تالیف کتب و انتشار نشریات در حوزه های مختلف را فراهم می کند، تصریح کرد: همکاری و حمایت از طرح‌های پژوهشی مرتبط با حوزه‌های ماموریتی وزارت کشور، ارایه مشاوره علمی و پژوهشی از طریق اعضای هیئت علمی دانشگاه و نیاز سنجی و طراحی دوره های آموزش مجازی و تهیه و تدوین محتوای الکترونیکی و چندرسانه ای از مهمترین مفاد این تفاهمنامه است.

رئیس دانشگاه یاسوج به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است اشاره کرد و اظهار داشت: در این تفاهمنامه همکاری مشترک جهت تولید برنامه های کاربردی و راهبردی در راستای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید و توافق قرار گرفته است.

دکتر رحیمی با بیان اینکه مدت زمان این تفاهمنامه سه سال است و در صورت توافق قابل تمدید است اذعان داشت: نظارت بر اجرای این تفاهمنامه توسط کمیته‌ای مشترک از نمایندگان تام الاختیار هر دو طرف انجام می شود.

دکتر محمودرضا رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج و دکتر اصغر افتخاری رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزشی وزارت کشور این تفاهمنامه را امضا کردند.

ارسال نظرات