آمار خیره کننده خودکشی در کهگیلویه

رئیس شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه با بیان اینکه ماهانه حدود 40 مورد اقدام به خودکشی به بیمارستان دهدشت مراجعه می کند که سنین 8تا 70 ساله و با روش های مختلف از قبیل قرص و حلقه آویز را شامل می شود.
کد خبر: ۸۶۷۵۶۷۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
،سید غفار شفایی رئیس شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه در نشست شورای اجتماعی در دهدشت به امار بالای خودکشی اشاره کرد و افزود: متاسفانه بالابودن امارخودکشی واقعیت تلخی است که نباید آن را فراموش کنیم.

وی افزود: درطول روز ماشاهد این واقعیت تلخ ومراجعه به بیمارستان هستیم وخودکشی های ناموفق هزینه زیادی به بیمارستان وتیم پزشکی وپرستاری وخانواده ها واردمی نماید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه سانسور آمار موثر نیست خاطرنشان کرد: انتشار آماری از قبیل فرار از منزل، خودکشی، و دیگر آسیب ها باعث اطلاع والدین از چنین پدیده ای و حساسیت بیشتر روی این موضوع خواهد شد.

شفایی ادعای یکی از مدیران درباره کاهش وقوع خودکشی در سطح شهرستان را رد کرد و ادامه داد: آمار اقدام به خودکشی در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه  ماهانه حدود 40 مورد اقدام به خودکشی به بیمارستان دهدشت مراجعه می کند که سنین 8تا 70 ساله و با روش های مختلف از قبیل قرص و حلقه آویز را شامل می شود.

شفایی ادامه داد: بسیاری از این خودکشی ها ناموفق بوده و باعث گرفتاری و مشکلات دامنه دار برای اقدام کننده و خانواده آنها و حتی مراکز درمانی می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار